Kategória: Képes hír és Ügynökség.

Admin kategória: Képes hír.

A 2018 szeptembere és 2019. január vége között futott kampány 13 ország 1 000 pályázója közül jutott a régió legnagyobb pr-kommunikációs versenyének számító IPRA GWA Eventiada Awards shortlistjére, legjobb vállalati kommunikációs kampány kategóriában. A kampányt végül a „International Trends in Communications” kategóriában arany, míg a „Corporate Communications”, tehát a vállalati kategóriában ezüst díjjal jutalmazta a szakmai zsűri.

A tavalyi év végén jogszabályváltozás miatt a SZÉP-kártya-kibocsátóknak szerződést kellett kötniük minden kártyabirtokosukkal 2019 elejéig. Az OTP Pénztárszolgáltató esetében ez 1,25 millió kártyabirtokost érintett, akiket rövid idő alatt kellett elérni és tájékoztatni a teendőkről.

A célközönség tájékoztatására, edukálására, illetve a legnépszerűbb cafeteria-juttatás reputációjának és az OTP Pénztárszolgáltató ügyfélkörének megóvására az OTP Bank, a Café PR, valamint a Café Communications egy integrált kampányt tervezett. A kommunikációs tervezés során kihívást jelentett, hogy jogszabályváltozás miatt az ügyfelek már nem csak a munkáltató által meghatározott SZÉP-kártya-kibocsátók közül választhattak, így az OTP Banknak a problémamentes szerződéskötési folyamat mellett erre a szempontra is nagy hangsúlyt kellett fektetnie.

A kampányban a szerződéskötés szükségessége mellett az OTP SZÉP kártyával igénybe vehető különleges élményekre és előnyökre helyeztük a hangsúlyt. A kártyabirtokosokat egyrészt motiválni kellett arra, hogy a határidő előtt kössék meg szerződéseiket és továbbra is válasszák az OTP SZÉP kártyát. A potenciális SZÉP-kártya-igénylők pedig az OTP SZÉP kártya előnyeiről kaptak tájékoztatást a kampány során.