Kategória: Hír és Ügynökség.

Admin kategória: Hír.
Az ACG idén kilenc ügyfelének tizenhat kampányával indult a világ több mint 50 országában megrendezett reklámhatékonysági verseny hazai fordulóján. A közel 100 hazai marketingkommunikációs szakember által zsűrizett versenyen az ACG végül 1 Platina, 2 Arany, 1 Bronz és 7 Finalista Effie-vel tért haza.
Az idei évben újdonságként a Platina Effie odaítéléséről külön szakmai bíráló bizottság döntött, akik a kiemelkedő pontszámot elérő nevezések közül határozták meg a győztest, a leghatékonyabbnak ítélt marketingkommunikációs kampányt. Az ő döntésük alapján a Platina Effie-t az ACG a Publicis/Starcom, a Bistro és az Uniomedia „Soproni – Ami közös bennünk” kampánya nyerte.
A zsűri emellett 1-1 Arany Effie-vel díjazta a reklámügynökség Soproni – Ami közös bennünk (HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt.) és a Dolls of Abused Souls (Magyar Ökumenikus Segélyszervezet) kampányát, a Soproni APA kampány (HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt.) pedig Bronz elismerést kapott. Emellett 7 Finalista díjat is hazavihetett az ACG, amelyeket a shortlistre került kampányokért kaptak.
„Büszke vagyok rá, hogy a rangos elismeréseket olyan ügyfeleinkkel közösen értük el, akikkel már hosszú évek óta együtt dolgozunk. Sokat teszünk érte, hogy a nagy múltra visszatekintő partnerség ne járjon együtt a kreatív energiák kifáradásával, sőt, képesek legyünk mindig friss utakra lépni ügyfeleinkkel. A Soproni – Ami közös bennünk kampányával elnyert Platina Effie is bizonyítja, hogy egy összeszokott és kölcsönösen inspiráló ügyfél-ügynökségi kapcsolatban a legkomplexebb kihívásokra is meg lehet találni a legjobb választ” – mondta Blaskó Nikolett, az ACG ügyvezetője.
Idén szintén újdonságként a hazai Effie-n is összegezték a versenyen elért eredményeket a nemzetközi Effie Index pontrendszere alapján, és az elért pontszámok alapján az ACG kapta Az Év Ügynöksége elismerést is.