Kategória: Képes hír és Ügynökség.

Admin kategória: Képes hír.

Izgalmas, változásokkal teli időszakon van túl a HPS csapata. Az elmúlt néhány évben a piaci elvárásokat kiszolgálva különböző divíziók alakultak ki, ezzel pedig egyre többféle szaktudás és különböző személyiség került a cégbe. Egy ideig a cél az volt, hogy egység álljon össze ebből a változatosságból, de egyre világosabbá vált, hogy ez egy olyan érték, amit inkább ki kell emelni és hosszú távon építeni rá. Ez inspirálta a cég új arculatát is. A sokszínűséget és sokoldalúságot egy dinamikusan változó formákból és különböző színekből álló összkép jelöli, amelyben minden divízió egyedi logót kapott – írják.

Az idén 25 éves hazai tulajdonú, független ügynökség fontosnak tartja, hogy amivel csak lehet, támogassa a magyar designkultúrát. Ennek egyik lépéseként nem volt kérdés, hogy arculati fontként egy magyar tervező betűtípust választják.

Az új arculattal egy időben egy teljes körű szemléletváltás is érkezik a HPS csapat életébe. Felhasználva többek között a már meglévő kultúrmissziót, a cég saját márkájának célját is újradefiniálta.

HPS arculat

„Hiszünk benne, hogy  az üzleti célokat a brand purpose és a brand számára releváns társadalmi, környezeti vagy kulturális kihívás egyesítése támogatja legjobban. A cél, hogy az általunk kezelt márkáknál is egyre inkább ez a gondolkodásmód valósuljon meg, egyszerűen jó ügyeket kell szolgálni a márkáknak. A purpose based kommunikáció az alapja a saját ügynökségi ars poeticánknak is”  – mondta el Vekkel László, a HPS társtulajdonosa.