Az UP csapata: a Generali termék kommunikációs feladatainak elnyerése mellett az Instagram felületének teljes újragondolására is megbízást nyertek, továbbá a Daikin innovatív technológiákra épülő légkondicionáló márkája is velük képzeli el a hosszú távú együttműködést.
A Generalinak az Instagram felületét használva az edukációval összekötött márkaépítés, és az életen át tartó partnerség kommunikálása mellett a fiatalok elérése volt a célja. Havi tematikára épülő nyereményjátékban a felhasználók bevonásával, egyedi hashtagelt fotókon keresztül járják körbe, hogy számukra mit jelent az élet egy-egy területe.
Ezzel párhuzamosan elindult a Daikin nemzetközi integrált kampányának helyi piacra szánt adaptációja, amit egy interaktív banner elhelyezéssel tették izgalmasabbá a nyári időszakban. Pedróval az élen most már azt is láthatjuk, hogy hány fok van a félüres irodában, miközben a kollégák nyaralnak.