Kategória: Képes hír és Ügynökség.

Admin kategória: Képes hír.

Meghívásos médiatendert hirdetett a Burger King és Bellozzo éttermeket üzemeltető Fusion Befektetési Zrt, még tavaly év végén, amelynek eredményeként 2019-től a Vizeumot választotta médiaügynökségi partnerének. A Burger King márka digitális feladatain korábban is a Dentsu Aegis Network ügynökségei dolgoztak, a Vizeum és az Isobar közösen, idéntől pedig a Vizeum látja el a márkák komplex offline és digitális médiatervezési és -stratégiai feladatait.

„A tender folyamat végén a Vizeum nagyon szoros versenyben nyert. Nemcsak a bemutatott stratégiai tudás és látásmód volt meggyőző, de árazás tekintetében is maximálisan versenyképes ajánlatott tett le az asztalra. Az együttműködés január elején kezdődött és az első tapasztalatok nagyon biztatóak” – mondta Makkay János (Fusion Chief Commercial Officer).