Kategória: Képes hír és Ügynökség.

Admin kategória: Képes hír.

A Pilkington és a reklámügynökség 2017 júliusától dolgoznak együtt brand awareness építését célzó projekteken. A 40 országban jelenlévő Pilkington „A Nagy Szélvédőteszt”- videósorozatát a reklámszakma is elismerte, hiszen számos hazai díjat zsebelhetett be, az autószektorban pedig az év kampánya lett. Idén folytatódik és új megoldásokkal egészül ki az együttműködés.

A több mint 40 országban jelenlévő Pilkington, 51 gyárával és közel 30 000 alkalmazottjával a szélvédők szakértője. Olyan autómárkák gyári beszállítója, mint a Ford, a Volvo, a Jaguar vagy a Rolls-Royce. A közel 200 éves múltra visszatekintő vállalat a nagykereskedelmi tevékenység mellett a beszerelésben és a kőfelverősédek okozta autóüveg-javításában egyaránt meghatározó szerepet tölt be a közép-kelet európai régióban.

Takács Péter, a Pilkington Magyarország AGR Hungary Kft. ügyvezető igazgatója és csapata 2017 közepén, több körös hazai- és nemzetközi prezentálást követően választotta ki a Republic Group Winkler Róbert és Bazsó Gábor nevével fémjelzett kreatív koncepcióját. Az ügynökség feladata ezek után az volt, hogy a stratégia nyomán kidolgozott, több komponensű tartalmak erősítsék az erős alapokon nyugvó márka imázsát és reputációját. Az előző évben az integrált kampány keretein belül új weboldal, RTV- és online megjelenések, valamint célzott Youtube-videósorozatok kerültek előtérbe. A pre roll videókról több mint 500 ezren kattintottak tovább a teljes filmekre, így a videók összes megtekintésszáma a Youtube-on 1.215.160 lett.

„Nagyon örülünk, hogy idén is folytatódik az együttműködésünk a Republic Grouppal. Tavaly számos díjat nyertünk a kampányokkal, ami a kölcsönös bizalomnak, befektetett munkának az eredménye és amire rendkívül büszkék vagyunk mi is. A 2018-as évünket sikeresnek mondhatjuk, így ezt kívánjuk megtartani és erősíteni idén is” – fűzte hozzá Takács Péter, a Pilkington AGR. Hungary ügyvezető igazgatója.

 „Tavalyi kedvenc videónk, a Szélvédő vs. Muslicaembert már több mint 435 000-en tekintették meg, illetve a Nagy Szélvédőteszttel elsöprő sikereket értünk el. Az infotainment videósorozatunkat a Republic Group kreatív csapatával és a Client Service Board tagjaival Lengyelországban, a Pilkington szélvédőgyárában forgattunk, Takács Istvánnal, a márka szakértőjével” – árulta el Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója.

A 2018-as év sikerei után a szakértői pozicionálás segítségével idén új awareness építő kampány indult. Az aktivitások ezúttal is márciustól márciusig tartanak.
(BrandTrend)