Kategória: Hír és Ügynökség.

Admin kategória: Hír.

A Baba új kreatív platformja az Unilever kommunikációs szemléletváltását tükrözi, és a márka közönsége körében is szemléletváltást szeretne meghonosítani: a gyermekvállalás mindennapi momentumait, feszültséget keltő helyzeteit dolgozza fel örömtelibb, felszabadultabb, kevésbé szigorú és teljesítménykényszeres narratívában.

Az új platform a Kiosk.advertising munkája. Endrődi Zoltán, az ügynökség kreatív vezetője szerint különleges lehetőség egy valóban célorientált márkát építeni: “Nagyon örültünk ennek a tendergyőzelemnek. A Baba egyike a nagy magyar márkáknak, kiemelt figyelem övezi a kampányait. Élvezzük, hogy van tétje a munkánknak. Ráadásul itthon másnak még nem igazán nyílt lehetősége, hogy ilyen, egyértelműen pozitív, társadalmi célt is támogató kreatív platformot építhessen. Éljen a ramazuri!”

Török Barbara, a Kiosk ügyfélkapcsolati vezetője az inspiráló együttműködés közönségsikerében bízik: “Úgy érzem, remekül összehangolódott az Unilever és a Kiosk csapata a platform kidolgozása során, és a filmeket gyártó CineSuper is kiváló munkát végzett. Remélem, hogy a kampány legalább olyan sikeres és eredményes lesz, mint amilyen motiváló volt levezényelni a projektet.”

Pusztai Anita, a Baba márkamenedzsere szerint jó döntés volt valódi családokkal forgatni: “Az előkészületek során bizalomra épülő, kollaboratív szakmai kapcsolat alakult ki a Baba és a Kiosk csapata között. Közös és egyhangú döntés volt, hogy a reklámfilmet nem profi színészekkel, hanem hétköznapi, magyar családokkal, valódi otthonokban forgatjuk le. A forgatáson az utolsó részletig megírt jelenetek helyett inkább alkalmat teremtettünk arra, hogy valódi pillanatokat és érzelmeket örökítsünk meg – a végeredményre nagyon büszkék vagyunk.”

Mátyus Viktor, Kiosk kreatív stratégiai vezetője a valóságos insightokon alapuló ügynökségi briefet méltatta: “Ritka öröm, hogy ilyen valóságos, nem légből kapott elképzelésekre épülő briefen dolgozhat egy ügynökség. Az Unilever csapata a briefen túl is igazán profi hozzáállással, kommentekkel segítette a közös munkát.”

Cucu, a kampány nyitófilmjének mindössze 6 éves, mégis rendkívül színvonalas és magabiztos produkcióval előálló narrátora nagyra értékelte a gyermeki nézőpontot bátran felvállaló és népszerűsítő koncepció megvalósítását.     

 

Az új Baba platform nyitófilmjét a CineSuper gyártotta.

 

Werkfilm:

KÖZREMŰKÖDŐK

Megbízó – Unilever

Marketing Director: Olesya Redeleanu

Category Manager: Takács Linda

Baba Brand Manager: Pusztai Anita

Ügynökség – Kiosk

Stratégiai vezető / Szövegíró: Mátyus Viktor

Kreatív igazgató / Art director: Endrődi Zoltán

Art director: Csordás Levente

Szövegíró: Boncsér Orsolya

Account director: Török Barbara

Produkció – CineSuper

Producer: Mártonffy Zoltán

Rendező: Sós Bálint Dániel

Operatőr: Garai Gábor

Werkfilm: Jumpcut Productions

Werkfotó: Boncsér Orsolya
(BrandTrend)