Kategória: Képes hír és Ügynökség.

Admin kategória: Képes hír.

A legsportosabb hozzáállása a New Wave Media Group-nak volt, 24 munkatárssal indultak a 4x2km-es váltóban. Az ügynökség minden szervezeti egysége képviseltette magát a váltócsapatokban, összesen hat csapattal startoltak, a leggyorsabbak is ők voltak. Íme az összesített eredmények:

Csapatnév Pont
New Wave 76
DAN_Run 50
Go Geometry 27
Ogilvy PR 22
Artvertising 19
Deepinsight 19
Faster Promotion 17
OMG 16

„Nagy örömmel tapasztaltuk az ügynökségek lelkesedését az ADRun iránt. A futás népszerűsége ismét bebizonyosodott, reméljük jövőre még több csapat jelentkezik, hiszen itt minden résztvevő nyer. A kiválasztott táv teljesítése sikerélmény, maga a program pedig az egyik legjobb csapatépítő az egészséges életmód jegyében. A jótékonysági célú felajánlást külön köszönjük!” – fogalmazott Kocsis Árpád, a BSI ügyvezető igazgatója.

ADRUN_Newwave_Nyertes

A BSI a nevezési díjak 10%-ából létrehozta az “ADRun Alap”-ot, amelyet a legjobban teljesítő ügynökség szabadon használhat fel. Csak egy kikötés van: olyan lehetőségre kell fordítani a nyereményt, ami a csapatok közti előrelépést, a szakmai fejlődését segíti elő – legyen szó egy study tour-ról egy kedvenc városba; részvétel egy szakmai eseményen. A New Wave Media Group ezt a nyeremény összeget felajánlotta a Szent Márton Gyermekmentő Szolgálat javára.
(BrandTrend)