Kategória: Képes hír és Ügynökség.

Admin kategória: Képes hír.

Az idei évben 45 ország 8600 alkotása közül a budapesti Graphasel Design Studio elnyerte a dizájn Oscarjának számító, Red Dot Award: Communication Design 2018 díjat. A Dubicz Borászat és Szőlőbirtok számára tervezett címkecsalád a csomagolás kategóriában kapta meg a 24 fős nemzetközi zsűri rangos elismerését. A különleges címkék a mátrai borvidék sajátságos természeti adottságait sűrítik egy absztrakt szimbólumrendszerbe. A borvidék jellegzetes természeti kincsei és jelenségei közül kiragadott formák adták a grafikák alapját, amelyek illeszkednek az adott bor sajátos íz- és illatvilágához.

„Mi, itt a Graphaselnél hiszünk abban – amit a modern dizájn alapítói a Bauhausban fektettek le a múlt évszázad húszas éveiben –, hogy a művészi igénnyel megalkotott termékek bárki számára elérhetők legyenek és ne csak egy, a tervezőasztalon egyébként jól mutató, de a valóságba nehezen átültethető koncepció valósuljon meg” – mondta Drozsnyik Dávid, a Graphasel művészeti vezetője.

dubicz_red_dot_logo

„Célunk az volt, hogy a borosüvegen található címke már önmagában is azt üzenje, hogy ez a termék kívül-belül minőséget képvisel, mégis mindenki számára elérhető. Ezt jól példázza, hogy mára ezek a borok ugyanúgy megtalálhatóak a hipermarketekben, borbárokban, mint a zenei fesztiválokon. A tervezés folyamán fontos szempont volt, hogy az új brand egységes márkaképet mutasson és egyben tükrözze a borászat filozófiáját és értékeit, így a tájegység sajátosságai is visszaköszönnek a csomagoláson” – avatott be a kulisszatitkokba Misztarka Eszter, a címkecsalád tervezője.
(BrandTrend)