Kategória: Hír és Ügynökség.

Admin kategória: Hír.

Közösségi médiacsatornáinak kezelésére keresett partnert a Big Bang Media, meghívásos tenderen választotta ki a feladatok elvégzésére a Be Socialt. Az ügynökség így június 15-től felel a mozifilm-forgalmazó Facebook és Instagram oldaláért, valamint YouTube csatornájáért.

Az ügynökség feladata lesz a közösségi média stratégia kialakítása, az egyes közösségi platformok üzemeltetése, és az aktuálisan bevezetendő filmekhez kampányok kidolgozása.

„Nagyon örülünk, hogy egy jelentős filmforgalmazóval bővülhet a portfóliónk” – mondta Joanelli Tamás, a Be Social ügyvezetője a kezdődő együttműködéssel kapcsolatban. „Külön kihívást jelent majd, hogy az egyes filmbemutatók külön kis kampányokat igényelnek, de épp az ilyen feladatok hozzák elő belőlünk igazán a kreatív megoldásokat.”

„Korábbi social media referenciái és a leadott kampányterv alapján esett a választásunk a Be Social ügynökségre” – mondta Forgács Mónika, a Big Bang Media mozifilm forgalmazási vezetője. „Az együttműködéstől azt várjuk, hogy a filmbemutatóink kreatív megvalósítással, még több emberhez jutnak el az online térben. Bízunk benne, hogy a közös munka első eredményei a nyár második felében már érzékelhetőek lesznek a közösségi csatornáinkon, a Facebook és Instagram oldalunkon, illetve a YouTube csatornánkon.”
(BrandTrend)