Kategória: Hír és Ügynökség.

Admin kategória: Hír.

Idén volt a legtöbb magyar shortlistes, de végül csak a Deepinsight nyert a Consumer Health kategóriában.

Míg az ügynökség a kampány első részében öt tüdőgyulladásban elhunyt magyar költő verseit képregényekbe ültette át, addig idén a poéta ötösfogat keménymagját – Csokonai Vitéz Mihályt, Arany Jánost és Ady Endrét – ültette egy asztalhoz.

A kampányban feldobott gondolatkísérlet lényege, hogy sztárköltőink napjainkban élnek, és ezért aztán nem is halnak meg tüdőgyulladásban. Mivel életben maradnak, rengeteg mindenre marad idejük. A kampány második részében Csokonai a nőügyeit, Arany János a digitális kütyüket, Ady Endre káros szenvedélyeit tárgyalták ki egymás között egy asztalhoz ülve.

A kampány weboldala innen érhető elhttp://eletbenmaradnanak.hu/
(BrandTrend)