Kategória: Hír és Ügynökség.

Admin kategória: Hír.

„Nagyon örülünk, hogy az öt országban jelen lévő, Magyarországon hat áruházat működtető lánc minket választott partnerének. A világ második legnagyobb bútorkereskedelmi cégcsoportjába tartozó kikacélja, hogy segítse vásárlóit az életterek otthonossá tételében, ehhez nyújtunk támogatást klasszikus és modern kommunikációs eszközökkel egyaránt” – mondta Jekler Rudolf, a Morpho ügyvezetője.

A megbízás 2018 májusától indul, és kiterjed az áruházlánc PR-tevékenységének ellátására, illetve a közösségi médiában és az influencerekkel folytatott kommunikációjára. A kommunikációs aktivitások célja, hogy az “Otthon az életedben” szlogen jegyében közvetítse a kika szakértői tudását a fogyasztók felé, és felhívja a figyelmet a legkülönbözőbb ízlésnek is megfelelő, rendkívül széles kínálatra, valamint a termékekhez kapcsolódó magas színvonalú szolgáltatásokra.
(BrandTrend)