Kategória: Képes hír és Ügynökség.

Admin kategória: Képes hír.

A Grayling meghívásos tenderen nyerte el az innovatív szoftvereket fejlesztő cég, a Dorsum hazai és nemzetközi piaci jelenlétének kommunikációs támogatását. A több országra – köztük az Egyesült Arab Emírségekre és Kelet-Közép-Európára – kiterjedő megbízás koordinációjáért a Grayling magyarországi irodája felel. Az ügynökség feladata többek között nemzetközi sajtómegjelenések kordinációja, stratégiai tanácsadás és munkáltatói márkaépítés.

Hazai startupból nőtte ki magát nemzetközi szintre a banki értékpapír informatikai rendszereket  és vagyonkezelési (wealth management) platformot fejlesztő Dorsum. Jelenleg Közép-Európában piacvezetőként, 300 fős csapattal rendelkeznek és 10 országban közel 90 banknál, befektetési szolgáltatónál és vagyonkezelőnél futnak már a rendszereik.  „A PR ügynökségi tender alatt fontos volt számunkra, hogy a leendő ügynökség nemzetközi szinten is megállja a helyét, és bizonyítsa a szektorban szerzett tapasztalatát, kreatív gondolkodását” – mondta el Szőcei Olivér, a Dorsum Marketing Managere.

Business partnership meeting. Picture businessmans handshake. Successful businessmen handshaking after good deal. Horizontal, blurred background

„A fintech szektorban ma egyre hangsúlyosabb szerep jut a kreatív kommunikációs megoldásoknak, mint bármikor máskor, hiszen a chatbotokkal és mesterséges intelligenciával dolgozó cégek ügyfélkiszolgálása eltolódott a digitalizáció irányába, ugyanakkor az ügyfelek, a különféle technológiai platformok mellett továbbra is igénylik a személyes tanácsadói jelenlétet. A Grayling számára az az izgalmas kihívás, hogy milyen megoldásokkal tudja támogatni a Dorsumot a hibrid pénzügyi tanácsadás világában” – emelte ki Peter Fecko, a Grayling Kelet-Közép-Európáért felelős ügyvezető igazgatója.
(BrandTrend)