Kategória: Hír és Ügynökség.

Admin kategória: Hír.

A 2016-ban elindított almárka, a The Unbound Collection by Hyatt Magyarországon első, Európában második szállodájának márkapoziconálását, illetve kommunikációs stratégiájának kialakítását az immár 100 főre bővült full service ügynökség készíti. A Republic felel a teljeskörű márkaépítésért, így a stratégia és pozicionálási koncepció összeállításáért, az arculat kialakításáért, valamint a bevezető kampány kidolgozásáért is.

A chicagói központú Hyatt Hotels Corporation 12 prémium márkával rendelkező, globális, vezető szállodaipari vállalat portfóliójába 54 ország 679 ingatlana tartozik. A Mellow Mood Hotels által üzemeltetett Párisi Udvar Hotel nem csupán a második európai szálloda lesz Hyatt almárka alatt, hanem az Amerikai Egyesült Államokon kívül immáron a negyedik világhírű luxusszállodája lesz. A Párisi Udvar Hotel a The Unbound Unbound Collection by Hyatt almárka franchise lánc tagjaként fog működni, melynek legfőbb különlegességei közé tartozik, hogy jellemzően olyan szállodák kerülhetnek be, melyek lenyűgöző múlttal, exkluzív elhelyezkedéssel, egyedi építészettel és páratlan belső design-nal és kialakítással rendelkeznek. A „The Unbound Collection by Hyatt” neve alatt olyan híres szállodák jegyezhetők, mint a floridai Miami Beach-en található The Confidante, az arizonai Phoenixben épült The Royal Palms, a texasi Austinban található The Driskill Hotel, a párizsi Hôtel du Louvre és az uruguayi Carmeloban elhelyezkedő Carmelo Resort & Spa.

Nagyon fontos számunkra a Párisi Udvar Hotel projekt, és a branding folyamatban is nagyon számítunk a Republic tudására és know-how-jára. Örömmel nézünk elébe az előttünk álló nagyon izgalmas közös munkának és hiszünk abban, hogy a kampány során megfelelően tudjuk pozicionálni a Párisi Udvar Hotelt mind belföldön, mind külföldön” – nyilatkozta Fazekas Tamás, a Párisi Udvar Hotel szállodaigazgatója.

„Óriási megtiszteltetés, hogy olyan tradicionális és ikonikus épület, mint a Párisi Udvar a portfóliónkba került. Külön öröm, hogy a Hyatt nemzetközisége pluszban emeli a Párisi Udvar fényét és elismertségét. Nagyon büszke vagyok, hogy egy világhírű szállodalánc első, az új kollekcióba tartazó hazai hotelének kampányával tovább bővül luxusportfoliónk. Izgatottan és örömmel fogunk neki ennek a kihívásokkal teli projektnek” – tette hozzá Furák András, a Republic Group portfólió igazgatója.
(BrandTrend)