Influencerek.hu névvel influencer ügynökséget és weboldalt indított az Armadillo Kreatív Ügynökség. A piacon elérhető népszerű influencerek mellett saját influencer-csapatot is építenek, akiknek a teljes menedzsmentjét is vállalják.
„Amit jelenleg a celeb influencerek csinálnak a social platformokon, az hosszú távon fenntarthatatlan, valamint nem a reklámszakmai minőséget, hanem a mennyiséget szolgálja” – mondta Arany Gábor, az ügynökség operatív igazgatója arra utalva, miért indított az ügynökség influencer divíziót, vagy ahogy ők hívják: influencer mentorprogramot. Az Armadillo szakembere szerint a ma népszerű egyik nap az egyik márkát, a másik nap a másik márkát „vallom magaménak” gondolkodás nem csak az influencert teszi hiteltelenné, a márkát is, és ezen a megbízóknak bizony el kell gondolkozni.
Az ügynökség az elmúlt fél évet kutatással és saját program kidolgozásával töltötte, amelynek eredményeként saját influencer-programot hozott létre, amelyben a hitelesség fontosabb, mint a túltolt reklám. Az influencerek.hu csapatához tartozó influencerek folyamatos képzésben részesülnek, megtanulják, hogyan kell etikusan és jogilag is rendezett keretek között használni a közösségia-média platformot. Az ügynökség mindenben segíti az influencereket, képzéseket tart, és az imidzsüket is tudatosan építik.
Az influencer üzletág élére Sass Danit igazolták le. SassDani karrierje építését a Coca-Cola Magyarországnál kezdte, ahol évekig felelt – többek között – a Student Programért. Munkásságát – melynek szintén részét képezték a fesztiválmegjelenések, valamint a Coke&Meal platform fejlesztése – több szakmai elismeréssel is jutalmazták. Sass Dani mindeközben gasztronómiai karrierjét is egyengette. 2017-ben a Viasat3 felkérte az Ide süss! című gasztroreality műsorvezetésére, melyben Hajós Andrással közösen a sütemények birodalmába kalauzolták a nézőket.
„Csapatunkat olyan, számunkra kedves influencerek alkotják, akik a saját közegükben népszerűek, elismertek és nem futószalagon gyártják a tartalmakat. Hiszünk abban, hogy a mennyiség soha nem lehet méltó ellenfele a minőségnek” – mondta a frissen kinevezett influencer üzletágvezető.
(BrandTrend)