Az ügynökség felel a Cerbona 30 éves promóciós kampányáért. A Republic Group az elmúlt 20 év során a branding ügynökségi fókusz mellett számos olyan magyar FMCG márka pozicionálásáért felelt, ahol a fogyasztói igények, a retail piac elvárásainak és promóciós projektek mechanizmusának ismerete elengedhetetlenül fontos. A Cerbona születésnapi kampányának fókuszában az elmúlt három évtized, valamint a limitált kiadású, jubileumi müzliszelet és az átnevezett Mázliszeletek állnak.
A Cerbona 2018-ban ünnepli 30. születésnapját. Az idén kezdődő együttműködés középpontjában a Cerbona három évtizedes fennállása és töretlen sikere áll, sőt a jubileumi év meglepetéseket is tartogat. A márka a különleges évforduló alkalmával az eddig ismert és közkedvelt termékeinek nevét a promóciós kampány részeként Mázliszeletre keresztelte. Az új limitált kiadású, dobostorta ízű és az eddig is a portfólió részeként ismert müzliszeletek csomagolását a Republic Group kreatív csapata álmodta meg. „Az új, születésnapi csomagolásdesign megálmodásakor három alapvetés határozta meg a projekt art directorának gondolkodását. A csomagolásnak illeszkednie kell a Cerbona portfóliójába, mégis azonnal érzékelhetővé kell tennie a termék limitált mivoltát. Mindezeken túl pedig egy Magyarországon ikonikus sütemény és a müzliszelet fúzióját is meg kell tudnia valósítani vizuálisan” – tette hozzá Köntös János, Republic Group art direktora. „Szerintem sikerült” – tette hozzá Márton Szabolcs, a Republic Group kreatív igazgatója.
A kreatív csapat a koncepciót szójáték és a megkülönböztethetőség jegyében hívta életre. „Ha Cerbona, akkor müzli. A két szó évtizedek leforgása alatt fonódott össze, mára szinte egyik sem létezhet a másik nélkül. Habár nem vagyok kifejezett rajongója a szójátékoknak, amikor meghallottam a Játssz a mázliszeletekkel! szerkezetet, tudtam, hogy egyszerű, megkülönböztető, a fogyasztókat könnyen involváló gondolat született a kreatív osztályon. Mivel egy promóció lebonyolítása a feladatunk, semmi más nem lebeghet a szemünk előtt, mint sok-sok embernek elmondani, hogy egy szelet müzlivel és egy kis mázlival most bárki nyerhet” – nyilatkozta Márton Szabolcs.
A megújult külső és név több meglepetést is tartogat a vásárlók számára. Hiszen azok, akik a promóció ideje alatt vásárolnak Cerbona Mázliszeletet, zabszeletet, müzlit és gluténmentes szeletet, megannyi értékes nyereményre is szert tehetnek. Az áprilistól júniusig tartó kampány koncepciójának tervezését és lebonyolítását, valamint a teljes körű akcióterv megvalósítását a független ügynökség divíziói látják el.
“A 2018-as év fontos számunkra, hisz a Cerbona márka idén ünnepli a 30. születésnapját. Ezt előkészítve meghívásos tendert hirdettünk, melyen 3 ügynökség vett részt. A benyújtott pályázatok közül egyértelműen a Republic pályázata volt a legjobb, nekik sikerült megtalálni azt a kreatív koncepciót, amit szerettünk volna – egy fiatalos, lendületes születésnapi nyereményjátékot –, amelyben a müzliszeletből átnevezett mázliszelettel és egy kis szerencsével bárki nyerhet. A jubileumi ünnepi szeletünk kapcsán, pedig bebizonyították, hogy a csomagolástervezésben is tudnak egyedit alkotni, hisz egy születésnapi szelethez méltó elegáns külsőt álmodtak meg” –nyilatkozta Hajdúvári Szilvia, a Cerbona marketing menedzsre.
A Republic Group által kigondolt és elkészített TVC áprilisban debütál, melyet egy integrált Facebook, PPC, outdoor kampány támogat a tavaszi és kora nyári időszakban. Az új külsővel és névvel ellátott Mázliszeletek április 1-től június 30-ig lesznek megvásárolhatók a magyar boltok polcain.
(BrandTrend)