Kategória: Képes hír és Ügynökség.

Admin kategória: Képes hír.

A Bunge-nak készített toborzó videó, valamint a hozzákapcsolódó digitális kampány a HRKOMM Award „Legjobb álláshirdetés” kategóriában szerezte meg az aranyat, valamint a „Legjobb digitális megoldások” kategóriában is shortlistre került.

bunge_hrkomm_dijatado_foto2

Hagyományos toborzással hónapok óta nem sikerült megfelelő embert találni a cég három Junior Trader állására, így az Isobar javaslatára friss, digitális megoldásokkal és employer branding alkalmazásával hívták fel a fiatal munkavállalók figyelmét a cégre. Utóbbi különösen fontos, hiszen ma már egy vállalati márka akkor tud hitelesen jelen lenni a piacon, ha a cég belső márkaélménye – a munkavállalók márkaélménye – összhangban van azzal, amit kifelé is képviselni kíván a vállalat.

A nemzetközi Digital Retail Award „Customer Journey” kategóriájában a Magyar Telekom Stargate projektje lett a győztes. Az Isobar Budapest Experience Design csapata a HP-val és a Futurion-nal együtt egy olyan platformot hozott létre, mely egykapus belépést biztosít a Telekom online szolgáltatásait egybegyűjtő applikációhoz. Az alkalmazás tervezése során kezdettől fogva bevonták a Telekom ügyfélkapcsolati munkatársait és ügyfeleit is. A kifinomult XD megoldást a zsűri a következőképp jellemezte: „A projekt során a már meglévő funkcionalitás bővült ki egy új szolgáltatási elemmel. Ennek eredményeképpen a vásárló számára valódi hozzáadott értékkel bíró, átfogó megoldás született, amely az ő meglévő Telekomos termékeit is integrálja a vásárlói életútba.”
(BrandTrend)