Kategória: Hír és Ügynökség.

Admin kategória: Hír.

Az Anderson Communications-ben 50%-os tulajdonrészt vásárolt a cég korábbi vezető tanácsadója, Tóth-Nagy Péter. Így Kékkői Zoltán és Tóth-Nagy Péter 100%-os tulajdonosai és egyben új ügyvezetői az ügynökségnek.

A vásárlás fordulatot hozott az ügynökség életébe, ugyanis 2017. augusztus 1-től új arculattal és új névvel, Hive Creative-ként működik tovább a régi Anderson. A korábbi PR, BTL, ATL és CSR tevékenységek mellett tematikus, employer branding ügynökségként folytatja munkáját a Hive Creative. „Ez nálunk nem légből kapott trend, több mint 8 éve foglalkozunk employer brading-gel” – mondta Kékkői Zoltán, a Hive Creative ügyvezetője.

A hosszú évek alatt összegyűjtött tapasztalatok megosztására a Hive Creative elindította szakmai blogját is, a munkaltatoimarka.blog.hu-t, amelyen keresztül minden érdeklődő betekintést nyerhet a munkáltatói márka építés titkaiba.

2017-ben mutatta be a Hive Creative csapata a HireWiser-t, egy speciális online márka- és munkáltatói imidzs elemző rendszert. A fejlesztést a COVA-val és a Neticle-lel közösen vitte véghez az ügynökség. A HireWiser-rel akár 4 évre visszamenőleg is felkutatható egy-egy munkáltatói márkához kapcsolódó fogyasztói megítélés. Az employer branding elemző rendszer egyedi mérési metódusa feltérképezi, hogy az online világban mit mondanak a szektorról, a cégről és a márkáról, majd belső szervezeti felmérés segítségével feltárja a cég valós állapotát is. Ezt követően összehasonlítja a belsőt a valós idejű külső kommunikációval, ezáltal megmutatja, hogy konzisztens-e a vállalat kommunikációja. Végül a három tanácsadó cég közösen megfogalmazza azt a stratégiai tervet, melynek kivitelezése az ügyféllel szorosan együttműködve történik.

„A munkáltatói márkaépítés nem új keletű dolog, de a HireWiser szemléletmódban más, mint ahogy eddig ismertük. Lényege az, hogy közösen EGY stratégiát készítünk, együtt lélegezve más szakterületekkel” – mondta a Hive Creative új tulajdonosa, Tóth-Nagy Péter.

Az ügynökség jelenlegi megbízói mellett új partnerekkel, az Otto Fuchs Hungary Kft.-vel, az Energofish Kft.-vel és a Tematic Media Group-pal bővült az ügyfélkör. Az Otto Fuchs részére a cég munkáltatói márka értékeit bemutató imázsfilmet készít, az Energofish-nél a feladata az értékesítés támogatása és a teljes vállalati marketing tevékenység menedzselése. A Tematic Media Group-nál a cégcsoporthoz tartozó termékek és szolgáltatásokhoz kapcsolódó kreatív feladatokban, kampánytervezésben és rendezvényszervezésben tanácsadói feladatokat végez.
(BrandTrend)