Kategória: Hír és Ügynökség.

Admin kategória: Hír.

Nyolc pályázó ügynökség közül a Hinora Marketing Group (HMG) nyerte a Tej Terméktanács (hivatalosan: Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács) meghívásos, három fordulós tenderét, így az ügynökség a 2017 és 2018-as évek teljeskörű marketingkommunikációs tervezését és lebonyolítását végzi, ATL, BTL és online platformokra egyaránt.

A kampány legfontosabb célja a hazai tej- és tejtermékek fogyasztásösztönzésének és fogyasztói lojalitásának erősítése, valamint a gyakoribb és tudatosabb hazai tej és tejtermékek vásárlására irányuló marketing és kommunikációs stratégia megalkotása és megvalósítása.

A kampány egyik csúcspontja június 7-én a tej világnapja alkalmából megrendezett esemény lesz.

A kampány központi eleme a „Tejszív” motívum, melynek lényege, hogy ha Tejszív emblémával megjelölt tejet, tejterméket vásárolsz, 100%-ig biztos lehetsz benne, hogy a tej magyar gazdaságokból származik. A Hinora Group a hazai „tej ügy” támogatására olyan nagyköveteket nyert meg, mint Kapás Boglárka, Nagy Ádám és Kenderesi Tamás, akikkel a jelenleg is futó, integrált kampánynak köszönhetően számos kommunikációs csatornán találkozhatunk most is (TV spotok, social media felületek, outdoor hirdetések, online és print megjelenések, BTL események).

„Már az előkészületi rész is óriási élmény volt a csapat számára, Bogi, Ádám és Tomi előtt pedig le a kalappal, mert mindhármuk részéről olyan profizmust és fegyelmet tapasztalhattunk a filmforgatásokon és fotózásokon, hogy az minket is meglepett, és mindezt könnyedén, lazán és őrült jó hangulatban. Büszkék vagyunk rájuk és arra, hogy kiállnak egy ilyen fontos ügy mellett” – mondta el Nagy Márton, a HMG kreatív és stratégiai igazgatója.

„A Tej Terméktanács közösségi marketing alapot működtet azzal a céllal, hogy a gyermekeket, a fiatalokat tej és tejtermékek fogyasztására ösztönözzük, de mindenekelőtt a magyar tejágazat fejlődését erősítsük. A megvalósítandó marketingkoncepcióról – a tejfeldolgozó és kiskereskedelemi lánc tagok javaslata alapján – a Terméktanács Elnöksége döntött, ennek köszönhetően jött létre az együttműködés a Terméktanács és a Hinora Group között” – mondta el Harcz Zoltán, a Tej Terméktanács ügyvezető igazgatója.
(BrandTrend)