Kategória: Képes hír és Ügynökség.

Admin kategória: Képes hír.

Az elsősorban kreatív műhelyként számon tartott Labowsky ezúttal a mozizásban keresett kihívást. A Titanic Nemzetközi Filmfesztivál és Török Ferenc legújabb filmjének, az 1945-nek arculatáért felelt, valamint az utóbbi online kommunikációját is az ügynökség koordinálta.

Titanic_plakat_web

„A Labowsky-nál komolyan veszik a partnert, hogy azután játékos kalandra hívjanak a terveikkel – mintha történetekben, filmekben gondolkodnának amúgy is. Azért ez egy filmfesztiválnak nagy szerencse!” Horváth György, a Titanic Nemzetközi Filmfesztivál igazgatója így értékelte a közös munkát a reklámügynökséggel. Hozzátette, hogy a filmfesztivál innovatív arculatának és a logó kifejlesztésének köszönhetően végre révbe ért a Titanic. A Labowsky által megfogalmazott idei szlogen, A fesztivál, ami összeköti a világot” pedig a Titanic esszenciáját maradéktalanul összefoglalja.

Horváth elmondása szerint a Titanic sikerként könyveli el az idei fesztivált és rendhagyó módon, idén egy magyar film is a fesztiválon debütált: Török Ferenc 1945 című drámája, mely elsöprő népszerűségével a fesztivál közönségdíját is megkapta. A film a forgalmazók egyesületének jelentése alapján már most közel 16 000 nézőnél tart, ezzel is felülmúlva az elvárásokat.

1945_WEB (2)

Az 1945 esetében az ügynökség kiválóan ráérzett a film üzenetére, ahogyan a plakáton visszaköszön a második világháború utáni átmeneti időszak hangulata és a szereplők tekintetéből kirajzolódik a filmet átható feszültség. „A filmművészetet nagyon sokra tartják a Labowsky-ban, a letisztult vizualitás mindenekfelett! Szép és gyors artwork” – értékelte a közös munkát Török Ferenc, az 1945 rendezője.

Az 1945 fővárosi, vidéki és nemzetközi sikerét tagadhatatlanul az erős online, illetve social media marketingje is segítette, amiért szintén a Labowsky felel. Török szerint: „Összefüggésekben, hálózatokban gondolkodik a Labowsky és kíváncsian, kreatívan kutatják az új média határterületeit.” Ezért a kreatív háttérmunkáért kifejezetten hálás a rendező. Házon belül mindannyian nagy filmrajongók vagyunk” – mondja Kismarty-Lechner Balázs a Labowsky részéről. „Elmondhatatlanul hálásak és büszkék vagyunk, hogy dolgozhatunk a Titanic és az 1945 számára, és gratulálunk nekik a sikerhez. Ez, ha szerencsére még nem is az ‘end’, de biztos, hogy mindenki ‘happy’!”
(BrandTrend)