Kategória: Hír és Ügynökség.

Admin kategória: Hír.

Új médiaügynökségi partnerrel, a Carat-tal dolgozik áprilistól a Berlin-Chemie Magyarországon.

A hosszú, közel kilenc hónapos pályázati folyamatban négy média ügynökség mérette meg magát. A 2016. május óta tartó pályázat során a stratégiai kommunikációtervezési feladatokat többfordulós kereskedelmi ajánlati eljárás követte, amelyet a MediaPath tanácsadó cég bonyolított le.

Bacsa Gábor, a Carat ügyvezetője kiemelte, hogy igazán büszke az eredményre, hiszen igen alapos és sokoldalú pályázati eljárást követően, az árak mellett a stratégiai ajánlat minősége billentette a Carat irányába a mérleget. Az intenzív tervezési folyamatot követően áprilistól megújult stratégiával indulnak a Carat menedzselte kampányok, minden médiaeszközre vonatkozóan.
(BrandTrend)