Kategória: Hír és Ügynökség.

Admin kategória: Hír.

A hazai plázapiac két meghatározó szereplője a Duna és Corvin Plaza több fordulós ügynökségi tenderét a Hinora Marketing Group (HMG) nyerte. A Hinora csapat a Duna Plaza kreatív ügynökségi megbízását kapta így meg, míg a Corvin Plaza esetében a kreatív területen felül a teljes social kommunikáció is hozzá került.

Polgári Noémi, a magyarországi Klepierre Csoport marketingvezetője elmondta: „Sok kiváló ügynökség vett részt a tenderünkön és tényleg remek ügynökségi anyagokat, illetve prezentációkat láthattunk. A Hinora Csapat mellett a legfontosabb érv – azon túl, hogy sok évvel ezelőtt már dolgoztak a Házakon-, a szemléletmód és az irányunkba mutató végtelen lelkesedés volt. Így nagy Örömmel bíztuk rájuk a legújabb kreatív vonalunk, a Let’s Play magyarországi adaptációját is.”

A HMG kreatív és stratégiai igazgatója, Nagy Márton hangsúlyozta: „Nagyon élvezte a csapat a munkát, rengeteg erőfeszítésünk és igyekezetünk van benne, de mi magunk is sok tapasztalatot gyűjthettünk erről a szektorról, ami amúgy jóval komplexebb, mint azt elsőre gondolnánk.”

Hinora Bálint, a HMG ügyvezetője elmondta: „Nagyon örülök, hogy a Hinora Csapat egy ilyen erős mezőnyből győztesként tudott kikerülni… Egy ügynökségi vezető számára ez a legnagyobb elismerés és motiváció a munkája során.”

Corvin#1

Duna#1

A 2017-es év igazán mozgalmasnak ígérkezik, hiszen a nemzetközi Klepierre piacain mostanság debütáló „LET’S PLAY!” koncepció teljes hazai bevezetésével a magyarországi Klepierre Csoport szintén a Hinora Marketing Group csapatát bízta meg. Ez a Duna Plaza és Corvin Plaza mellett négy másik bevásárlóközpontot kreatív megújítását is magába foglalja.
(BrandTrend)