Kategória: Képes hír és Ügynökség.

Admin kategória: Képes hír.

A versengő trade marketing csapatok nevezési anyagaikban azt mutatták be, hogyan épül fel és milyen stratégia mentén dolgozik a team. A díjazottakat a benyújtott pályázatok alapján értékelte a szakmai zsűri. A bírálat szempontjai között az összhatás, a hatékonyság, a technikai koncepció, a kivitelezés, a gyártás, a designminőség, az eredetiség és a kommunikáció egyaránt szerepelt.

„Óriási eredmény ez számunkra, hiszen a befektetett energiát nem csak a partnereink, hanem a szakma is értékeli. Büszke vagyok a csapatomra, amelyben a munkatársak, a hostessek és a munkafolyamatokban közreműködő supervisorok egymással szorosan együttműködve, közös elkötelezettséggel járultak hozzá a sikerhez” – hangsúlyozta Ertl Erzsébet, a HD Group Trade Marketing divíziójának igazgatója.

HD_Trade_Dij

A szakmai zsűri az elismerést a HD Group Trade Marketing csapatának az Y generáció, mint instore munkateam eredményes motiválásáért ítélte oda.

„Az elmúlt években nagyot változott a munkaerő piac, ma már a hostessek 95%-a az Y és a Z generációból kerül ki. Ennek a korosztálynak megváltozott a viszonya a munkavégzéshez, a közösséghez, és a felelősséghez. Éppen ezért fontos feladatunk volt, hogy az ő szemléletükből kiindulva az ügyfeleink elvárásaihoz igazodva a közösségépítésen, a folyamatos képzéseken, tréningeken és elismeréseken keresztül hostesseinkből márkanagyköveteket neveljünk” – fejtette ki Ertl Erzsébet.

Az új belső struktúra kialakításának fontos eleme volt, hogy a meglévő, tapasztalt kollegák mellé új, Y generációhoz tartozó tagokat építsenek be, akiknek feladata a hozzájuk korban közelebb álló munkaerő motiválása és képzése volt. A tapasztalat, valamint az új szemlélet harmóniája sikeresnek bizonyult: a szervezet alkalmassá vált a gyorsabb, hatékonyabb kommunikációra, valamint a partnereik rendelkezésére bocsátott promóter munkaerő megbízható munkát tett le az asztalra, természetesen a kitűzött cél teljesítésével együtt. Ertl Erzsébet elmondása szerint a kulcs az volt, hogy megtalálják az utat az Y generációhoz: megújított Facebook és Instagram oldalak mellett egyedülálló képzési és motivációs rendszert vezettek be, minden promóciót megelőzően.

HD_Trade_Dij2

Mindemellett a HD Trade csapatának arra a piaci kihívásra is választ kellett adnia, hogy ügyféloldalon megnőtt az azonnali riportok, illetve a real time nyomonkövetés iránti igény. Erre pedig a digitalizáció alkalmazása jelentett megoldást, amellyel valós időben lehet megmutatni, hogy mi történik a márkához kapcsolódó aktivitásokon.

„A 2016-os év egyszerre szólt az átalakulásról és a szakmai eredményekről: 2015-höz viszonyítva 57%-os forgalomnövekedést tudtunk felmutatni, a fő partnereink pedig 72%-al többet költöttek az általunk nyújtott szolgáltatásokra” – emelte ki Ertl Erzsébet.
(BrandTrend)