Kategória: Képes hír és Ügynökség.

Admin kategória: Képes hír.

Meghívásos tenderen a Person Communicationst választotta PR-ügynökségének az Aperol: a megbízó a Coca-Cola HBC Magyarország, az olasz ital hazai forgalmazója.

aperol-spritz-bazilika

A Person 2016 augusztusától dolgozik a márkának, a PR mellett a digitális kommunikációért és a social media menedzsmentért felel.

Az ügynökség nemrég hiánypótló videót készített, amiben Gianni Annoni mutatja meg, hogyan készül az igazi Aperol Spritz.

aperol-spritz-opera

Az Aperolt 1919-ben alkották meg a Barbieri fivérek, a Padovában született márka a második világháború után kezdett igazán népszerűvé válni Olaszországban. Alacsony alkoholtartalmának (11%), illetve egyszerre könnyeden kesernyés és édes ízének köszönhetően tökéletes aperitif. A Barbieri fivérektől az 1990-es években vásárolta meg a Campari International, így nemzetközi szinten is egyre jelentősebb márkává fejlődött.
(BrandTrend)