Kategória: Hír és Ügynökség.

Admin kategória: Hír.

Az ENGINY induló startupoknak, valamint kis- és középvállalkozásoknak kínál integrált kommunikációs csomagot: ügyfelei ugyanazokat a szolgáltatásokat vehetik igénybe, mint a FLOW PR multinacionális partnerei. Fontos különbség azonban, hogy az ügyfelek az első hat hónapos időszakban jelentős árkedvezményt kapnak, ráadásul tetszőleges ütemezés szerint hívhatják le a rendelkezésükre álló órakeretet. Felhasználhatják stratégiaalkotásra, arculattervezésre, szövegírásra, sajtó- és rendezvényszervezésre, valamint teljeskörű online- és közösségi média menedzsmentre is: bármilyen feladatra, amire szükségük van az indulásnál.

Az ENGINY többféle alapcsomagot kínál, de nyitott az egyedi megállapodásokra is, hogy a szolgáltatás minél inkább illeszkedjen a megrendelő igényeihez.

„Feltérképeztük, hogy mit engedhet meg magának egy induló startup vagy egy kisvállalkozás, és a visszajelzések alapján alakítottuk ki a szolgáltatáscsomagunkat. Az első periódusban jelentős árkedvezményt adunk, a médiapartnereinkkel együttműködve pedig kreatív és költséghatékony kampányokat tudunk letenni ügyfeleink asztalára” – magyarázta Halász Ambrus kreatív igazgató, aki arra is rámutatott: az új divízió létrehozásával a FLOW PR minden tehetséges, vállalkozó szellemű fiatalt szeretne támogatni a kibontakozásban. „Egy startup sikeres elindulásának a professzionális kommunikáció éppúgy alapfeltétele, mint egy eredeti ötlet vagy egy jó üzleti terv” – tette hozzá az ENGINY vezetője.

Amennyiben az első féléves időszak mindkét fél számára sikeresen zárul, és a kampány eredményessége az ismertségnövelés mellett az értékesítésben is kimutatható, az ENGINY személyre szabott ajánlatot ad ügyfeleinek a közös munka folytatására.
(BrandTrend)