A Hey-Ho márka hosszú évek hallgatása után megújult csomagolással és egy modern, termékközpontú kampánnyal tér vissza. A márka újra-bevezetésére meghívásos tendert írtak ki, melyet az ACG Budapest nyert.
Noha a Hey-Ho márka hosszú évek óta nem kommunikált és 2011 óta nem volt jelen a polcokon, 2016-os fogyasztói kutatások mégis azt mutatták, hogy az emberek fejében egy határozott, pozitív márkakép él a Hey-Ho-ról.
Most viszont a Hey-Ho ismét itt van, és újra mosolyt csal az arcokra. A Hey-Ho nem akar több lenni, mint egy gyümölcsital, amit szeretünk. Mikor belekortyolunk egy pohár Hey-Ho gyümölcsitalba, egy pillanatra elszáll minden gondunk, felhőtlenül élvezhetjük a gyerekkorunkból jól ismert gyümölcsös ízeket.
“A reklámfilmben azt szemléltetjük, hogy a Hey-Ho fogyasztása minden pillanatot egy kicsit jobbá tesz, mosolyt csal az arcodra bármilyen kedved is legyen. A filmben szekcionált szerkezetet használtunk, mely összefogja az egyszerű, 4 helyszínen lezajló cselekményt. A Hey-Ho fogyasztás örömteli pillanatát pedig “gyümölcsmosolyok” emelik ki a filmben, és a későbbiekben a kampány többi elemében is” – mondta el Alberti Rita, a márkán dolgozó kreatív team vezetője.
(BrandTrend)