Kategória: Hír és Ügynökség.

Admin kategória: Hír.

Az első negyedévben került kiírásra a Magyar Telekom BTL ügynökségi tendere, ahol eldőlt, hogy az az egyik legnagyobb hazai hirdető mely cégekkel kíván együttműködni az elkövetkező években. A ::progressive:: magabiztosan erősítette meg helyét a többfordulós beszerzési eljárás során.

Az ügynökségi tenderrel egy időben az idei fesztiválaktivitások lebonyolítására vonatkozó felhívását is meghirdette a Magyar Telekom. A tavalyi év után idén is a ::progressive:: győzött a megmérettetésen, ahol a fő kiválasztási szempont a kreativitás és a megvalósíthatóság volt.

A Magyar Telekom és a T-Systems 3 éve dolgozik a ::progressive::-vel. A reklámügynökség nevéhez fűződik többek között a Telekom 2015-ös fesztiváljelenléte, a T-Systems Symposium (hazánk legnagyobb ICT-konferenciája) többszöri megrendezése, valamint az Akvárium Klub új arculatába illeszkedő látványos Telekom szponzori megjelenés kialakítása is.

“Büszkék vagyunk a csapatunkra és a Telekommal elért közös eredményeinkre. Rendkívül inspiráló számunkra a Magyarország vezető távközlési szolgáltatójával való együttműködés.  Az ICT trendeknek és ügyfelünk várakozásainak ismeretében biztosak vagyunk abban, hogy a következő néhány év még jóval több izgalmas kihívást tartogat számunkra” – nyilatkozta Hodik Tibor, a ::progressive:: ügyfélkapcsolati vezetője.
(BrandTrend)