Kategória: Hír és Ügynökség.

Admin kategória: Hír.

Az Ogilvy & Mather lett ismét a világ leghatékonyabb ügynökségi hálózata a 2016-os nemzetközi Effie Hatékonysági Mutató szerint. A reklámügynökség 6 éven belül harmadszorra nyerte el a megtisztelő címet, mivel az ügynökség szerezte a legtöbb, összesen 320 Effie díjat az évben. Az Effie Hatékonysági Mutató a leghatékonyabb ügynökségeket, piaci szereplőket és márkákat értékeli a nemzetközi Effie versenyek eredményeit felhasználva, melyeket jelenleg több mint 40 országban rendeznek meg világszerte. Évente jelentik be az eredményeket, így ez a marketing hatékonyság legkövetkezetesebb, legátfogóbb globális rangsora.

„Hatalmas megtiszteltetés számunkra, hogy a világ leghatékonyabb ügynökségi hálózataként ismernek el minket” – mondta John Seifert, az Ogilvy & Mather globális vezérigazgatója. „Alapítónk, David Ogilvy híres mondása szerint ‘We sell or else’, célunk, hogy sikeressé tegyük ügyfeleink márkáit úgy, hogy közben nagyszerű üzleti eredményeket érünk el számukra. Boldog vagyok, hogy ügyfeleink, a Coca-Cola, a Nestlé és a Unilever eredményeit szintén elismerték a nemzetközi listán.”

„Nagy öröm, hogy ismét a mi hálózatunk lett az első a világ egyik legrangosabb szakmai megmérettetésében. Ez egyszerre új lehetőség és felelősség is a számunkra. Lehetőség, hogy felkeltsük új ügyfelek figyelmét és persze felelősség is, hogy mi is ilyen magas színvonalon dolgozzunk számukra” – tette hozzá Sályi Réka, az Ogilvy & Mather ügynökséget is magába foglaló Geometry Global cégcsoport Ügyvezető Igazgatója.
(BrandTrend)