Kategória: Képes hír és Ügynökség.

Admin kategória: Képes hír.

A Lavazza, a világ egyik vezető kávégyártó cége a Chapter 4 PR ügynökséget választotta a vállalat magyarországi PR tevékenységének teljeskörű menedzselésére.

A Lavazza Global, a nemzetközi PR és Rendezvények koordinációjáért felelős részlege a Burson- Marsteller Italy irodával együttműködve, a Chapter 4 helyi csapatával közösen alakítja ki és valósítja meg a kommunikációs stratégiát. A kávépiac szereplőjének napi szintű kommunikációs munkáját a Chapter 4 Hungary végzi, kiemelten figyelve a cég magyarországi megítélésének erősítésére. Az átfogó és részletes PR stratégia legfontosabb célja a Lavazza pozíciójának megerősítése, mint “az egyetlen hiteles olasz kávémárka, 120 év tapasztalatával és olasz szenvedélyével, teljes kínálatával és örökségével”.

Lavazza_service

A Chapter 4 Hungary a Lavazza magyarországi üzleti céljait szem előtt tartva, a hazai sajtó és bloggerek bevonásával egy integrált kommunikációs programot vezet be.

A Lavazzát 1895-ben alapították, és több mint 400 termékével ma a világ hatodik legnagyobb kávépörkölő vállalata. A Lavazza egy ikonikus márka az olasz kávéfogyasztási kultúrában. A cég 120 éve ugyanannak a családnak a tulajdonában van, a vállalkozást ma a negyedik generáció irányítja.
(BrandTrend)