Kategória: Hír és Ügynökség.

Admin kategória: Hír.

A Mediacom Magyarország második helyezést ért el a 2015-ös kvalitatív RECMA jelentés alapján.

Az ügynökség újra „High profile” minősítést kapott, a pontszámokat tekintve megelőzte főbb versenytársait. Az év vezető ügynöksége testvér ügynökségük, a MEC lett.

A Mediacom a 2014-ben változtatott pozicionálásán helyi és a nemzetközi színtéren is. A hagyományos médiaügynökségi kategória határait kitágítva „Content and Connections” ügynökségként határozza meg magát. Az új hitvallás szerint a legnagyobb érték akkor keletkezik, ha a tartalomnak célt és szerepet adunk egy olyan kommunikációs ökoszisztémában, amelyben a fizetett, a saját és a szerzett médiacsatornák optimalizálása egyszerre történik meg. Ezzel a silókban történő tervezés veszélye csökken, az eredményesség pedig nő.

Az ügynökség ehhez a világon mindenhol elérhető és azonos tervezési eszközrendszert alkotott, továbbá megerősítette a tartalomstratégiáért felelős divízióját, a Media Beyond Advertising-ot. A jelenkor médiapiaci változásaira reagálva pedig széles palettán skálázza digitális és kutatási szolgáltatásait, amelyekkel mind taktikai, mind stratégiai szinten kézenfekvő válaszokat tud adni ügyfeleinek.
(BrandTrend)