Kategória: Hír és Ügynökség.

Admin kategória: Hír.

A Geometry Global cégcsoporthoz tartozó Ogilvy & Mather reklámügynökség nyerte el a Wizz Air kommunikációs tenderét. Az O&M stratégiai gondolkodásmódja és kommunikációs javaslata meggyőzte a vállalatot, hogy a WPP-hez tartozó nemzetközi reklámügynökséget válassza partnerének és vezető kreatív ügynökségének december 1-től.

A Wizz Air által idén nyáron kiírt tender az újrapozícionált WIZZ márka stratégiájának építését, és azzal összhangban az új reklámkampányok megalkotását és kommunikációs platformjainak kidolgozását tűzte ki célul.

A négyfordulós tender győzteseként az O&M olyan pályázati anyagot nyújtott be, mely erős stratégiai gondolkodásmódon alapult. A reklámügynökség olyan egyedülálló, a cégcsoport által fejlesztett eszközöket használt fel a stratégia kialakításához, mely az ügyfél számára jól elkülönített, személyre szabott megoldásokat kínál. A tender során is sikeresen alkalmazott FUSION™ metodológia a brand kulcsfontosságú célkitűzését szem előtt tartva az integrált kommunikációs eszközök által a fogyasztói döntések befolyásolására ad választ.

“A FUSION™ módszertana sokat segített abban, hogy a Wizz Air számára egy jól megalapozott, alacsony kockázatú kommunikációs stratégiát tudjunk megalkotni, amely jól integrálható a nemzetközi piacon is, valamint alkalmas arra, hogy a WIZZ márkát egészen új dimenziókba repítse. Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy a légitársaság minket választott, az egész csapat lelkesen és nagyon elkötelezetten dolgozott a tenderen” – tette hozzá Sályi Réka, a Geometry Global cégcsoport ügyvezető igazgatója.

“A WIZZ egy nagyon izgalmas, összetett, nemzetközi márka, amiben hatalmas kreatív lehetőségek vannak. Nagyon várom, hogy elkezdődjön a közös munka”- emelte ki Benesch Ferenc, az O&M kreatív igazgatója.

Johan Eidhagen, a Wizz Air márka- és marketing vezetője elmondta: “Összesen nyolc ügynökség vett részt a tenderen, az Ogilvy & Mather javaslata egyezett leginkább az elvárásainkkal, gondolkozásmódjuk és kreatív megközelítésük pedig meggyőzött minket arról, hogy jó kezekben lesz az újrapozícionált WIZZ márka. Úgy gondoljuk, megtaláltuk azt az ügynökséget, amely biztosítja a szükséges szakértelmet és szenvedélyt ahhoz, hogy folytathassuk növekedési küldetésünket és új lehetőségeket kínáljunk mindenki számára a kedvező áron elérhető utazásokon keresztül. A stratégiát és reklámüzeneteket akár 22 nyelvre is adaptálni tudjuk, hogy célpiacainkon egységes és erőteljes képi világgal jelenjünk meg.”
(BrandTrend)