Rangos szakmai elismerésben részesült a magyar Goodwill Communications: az ügynökség munkáját két kategóriában is díjazták a világ egyik legnagyobb, független kommunikációs cégeket tömörítő hálózata, a Public Relations Global Network (PRGN) éves díjátadó ünnepségén. A globális kommunikációs ügynökségi hálózat tagjai minden évben kétszer találkoznak, tavasszal és ősszel a tudásmegosztás céljából. Az őszi találkozó, melyet idén Dubajban tartottak, az éves Best Practice verseny jegyében telik, ahol 14 kategóriában osztanak díjat a tagság által a legjobbnak szavazott ügynökségi nevezések között. A 46 ügynökséget tömörítő szervezet tagjai idén összesen 97 projekttel neveztek a különféle kategóriákban a pénzügyi kommunikációtól kezdve a kríziskommunikáción át a közösségi-média megoldásokig.
„Óriási sikernek tartom, hogy valódi nemzetközi versenyben, két kategóriában is sikert tudott elérni a Goodwill Communications csapata. Ez is bizonyítja, hogy jó úton járunk és helyünk van egy olyan globális hálózatban, ahol a mindenkit összekötő, fő mozgatórugó a magas szintű kommunikációs munka és ügyfélkiszolgálás” – mondta Kondor Anna, a Goodwill Communications alapítója.
A magyar cégnek két projekttel is sikerült helyezést elérnie. Az ügynökség harmadik helyezett lett a „fogyasztói kommunikáció – szolgáltatások” kategóriájában a Next Level blog tartalomkialakítása kapcsán, ami az Erste Bank Hungary prémium üzletágának erősítését tűzte ki célul. Ebben a kategóriában az első helyet az amerikai CooperKatz and Company vitte el a szintén amerikai TD Bank fogyasztói népszerűsítése kapcsán.
A Goodwill Communications másik díjazott projektje a Fornetti felvásárlás során, a svájci-ír Aryzta csoport megbízásából az ügylet kommunikációs támogatásáról szólt, és amely a „pénzügyi kommunikáció és befektetői kapcsolatok” kategóriában szerezte meg a második helyet. A kategória győztesének a német cometis AG bizonyult projektjével: a szintén pénzügyi és stratégiai fókuszú német ügynökség az Európában vezető pénzügyi szolgáltatásokat nyújtó Ferratum cég tőzsdére lépéséhez nyújtott sikeres stratégiai kommunikációs tanácsadást.
A legtöbb díjat idén az orosz Cros ügynökség vitte haza, ők 8 plakettet tudhatnak magukénak. A Cros után a holland Evident PR, az amerikai The Fearey Group és az ugyancsak amerikai Landis Communications 3-3 díjjal lettek gazdagabbak különböző kategóriákban.
(BrandTrend)