Kategória: Hír és Ügynökség.

Admin kategória: Hír.

Az amerikai mintára felépített, közismert és népszerű televíziósokat, színészeket, zenészeket és sportolókat reprezentáló TMC Management tulajdonosa, Kende-Hofherr Krisztina és a TV2 Csoport korábbi kommunikációs vezetője, Koltay Tamás TMC Communication néven hívta életre a TMC Group legújabb tagját, amelynek Koltay nem csak társtulajdonosa, de egyszemélyi vezetője is.

A TMC önálló gazdasági egységeként működő divízió, az általános és teljeskörű kommunikációs szolgáltatások mellett fő profiljának a személyes márka- és reputáció menedzsmentet, valamint a megbízókkal kapcsolatos általános percepciók stratégiai befolyásolását tekinti.

koltay

“A TMC Communication a tulajdonosok és munkatársaink jelentős vállalati- és B2C kommunikációs tapasztalatára, kiterjedt gazdasági, kulturális  és média kapcsolatrendszerének erejére épít” – mondta Koltay Tamás.

Ezzel a lépéssel a már meglévő divíziók (management, content – production) a piacon egyedülálló módon támogatják és egyben megalapozzák az új részleg tevékenységét.

A TMC a hazai tágabb értelemben vett “showbusiness” minden szegmensében és szektorában megjelenik közvetlenül vagy közvetve, legyen az színház, film, tv, online vagy éppen könyvkiadás, mostantól kiegészítve tevékenységét olyan gazdasági irányokkal, mint pl. a sport szponzoráció, stratégiai tervezés és kivitelezés, krízis kommunikáció, speciális tréningek, valamint önálló események megalkotása és megvalósítása.

Kende-Hofherr Krisztina

“Az utóbbi időben a TMC partnerei részéről mind gyakrabban fogalmazódott meg az igény az egyes projectekben való szélesebb körű együttműködésre, melyet a saját magunk számára felállított magas szakmai minőségi elvárások mellett a korábbi cégrendszerben házon belül már nem tudunk kielégíteni. Ez hívta életre az új divíziót a TMC Communicationt. Így az immár három pilléren álló TMC Group teljeskörű kommunikációs szolgáltatást képes nyújtani egy ötlet kitalálásától a teljes megvalósításig” – mondta Kende-Hofherr Krisztina.
(BrandTrend)