Kategória: Hír és Ügynökség.

Admin kategória: Hír.

A Mediacom hitvallása szerint Content + Connections ügynökségként minden lehetséges média, illetve tartalmi szempontból is releváns felületet optimalizálva és összehangolva dolgozta ki a stratégiáját.

A júliusi tender kiírás során, a résztvevő 5 ügynökségnek, a megújult Rossmann webshop támogatására kellett főként PPC és digitális tartalmi stratégiát kialakítania.

A nyertes Mediacom konverzió fókuszú megoldásra törekedett mind kreatív, mind pedig média szempontból. Média stratégiájában sales növelő, maximálisan konverzió fókusszal PPC és programmatic megoldást javasolt.

A tartalmi kommunikációs megoldások fejlesztéséért a Mediacom tartalom előállító csoportja a MediaBeyondAdvertising felel, míg a banner design terveket az Ester Communications fejlesztette.

A Rossmann és a Mediacom közötti közös munka augusztusban indul.
(BrandTrend)