Az Uniomedia új, szervezetfejlesztési üzletágat indít, amely a PR és a HR szakma lehetőségeit ötvözve kínál új szolgáltatást a vállalatoknak. A Creative Engagement legfontosabb célja a munkavállalók elkötelezettségének megtartása, erősítése, amely komoly kihívássá vált az elmúlt években, a környezeti változások miatt gyakorlatilag folyamatos átalakulásban lévő szervezetekben.
A PR, a HR és a szervezetfejlesztés eszköztárát is felhasználva az Uniomedia szakemberei élményszerűen megélhetővé teszik a vállalat legfontosabb üzeneteit, hogy azok valóban eljussanak a munkatársakhoz új felismerésekre, változásra ösztönözve őket.
A vállalatok versenyképességük megtartása érdekében egyre nagyobb figyelmet fordítanak a dolgozói elkötelezettség fenntartására, a tehetséges munkavállalók megtartására. A dolgozói elégedettségről készült felmérések eredményeit ma már egyre több cég tünteti fel az üzleti jelentésében, hiszen ez számszerűsíthető versenyelőnyt jelenthet számukra. Különösen fontos a lojalitás és a motiváció fenntartása olyan helyzetekben, amikor a cég költségcsökkentésre, nagy átszervezésre vagy legvégső esetben létszámleépítésre kényszerül.
„Az új szolgáltatásunk az Uniomedia kommunikációban szerzett tapasztalatát ötvözi a szervezetfejlesztés módszereivel, ezért is egyedülálló. Élményeket adunk, mert ez az, ami elősegíti a közös tanulást, az együttműködést, a párbeszédet, az üzenetek átadását, a bevonódást” – mondta el Balatoni Zsófia, az Uniomedia ügyvezetője. „Értjük az ügyfeleink üzleti céljait és ezek megvalósításához kínálunk kreatív és pragmatikus megoldásokat a PR és HR szakma legjobbjainak közreműködésével.” Hozzátette: „Nem csupán a módszert adjuk, hanem a megvalósítást is szállítjuk.”
„Ahhoz, hogy a munkavállalók valóban sajátjuknak érezzék a vállalat célkitűzéseit, meg kell adni számukra a lehetőséget, hogy formálhassák is a munkahelyük jövőjét, miközben a saját karriercéljaikat is megvalósíthatják. Mi az ezt támogató, kreatív kommunikációs csatornákat és módszereket a szervezetfejlesztés céljaival összehangoltan vezetjük be és működtetjük” – mondta Veszprémi Gábor, a Creative Engagement üzletág vezetője.
Az Uniomedia Creative Engagement szakmai partnere Bence Judit. „A kreatív kommunikáció és a szervezetfejlesztési tudás összekapcsolása lehetőség arra, hogy a kollégákkal való szövetség ne csak egy kipipálandó feladat legyen, hanem újszerű, figyelemfelkeltő, bevonó tevékenységek folyamata, amelyek érdemi hatással vannak a napi működésre, és ezzel a vállalatok eredményességére is” – mondta a szakember.
A motiválatlan munkavállalók és a tehetséges munkavállalók elvándorlása súlyos milliókban kifejezhető veszteséget okoznak a vállalatoknak, míg az elkötelezettség magas szintje egyre fontosabb versenyelőny a piacon. Egy közelmúltban készült felmérés szerint Nagy-Britanniában 40 milliárd fontra tehető az a többletköltség makrogazdasági szinten, amit a motiválatlan munkavállalók okoznak. Nem véletlen, hogy Nyugat-Európában számos tanácsadó cég szakosodott az olyan szolgáltatásokra, amelyek a dolgozói elkötelezettség növelését célozzák. Az Uniomedia ezt a nemzetközi tapasztalatot és hazai piac ismeretét ötvözve kínál valóban kreatív, a mai modern kommunikációs, technológiai fejlődéssel lépést tartó megoldásokat arra, hogy a partner szervezetek elkötelezett és elégedett munkavállalókból építkezhessenek.
(BrandTrend)