Kategória: Képes hír és Ügynökség.

Admin kategória: Képes hír.

Márkaépítésbe kezdett a Jono Yogo Frozen Yogurt, ismertségének növelése és üzlethálózatának franchise rendszerben történő bővítése érdekében. A marketing feladatok ellátására a KRQ kommunikációs ügynökséget kérték fel.

A Jono Yogo márkajogaival rendelkező Nordo Group Kft. az új ügynökséget referenciái, illetve a prezentált ötletek és a javasolt stratégia alapján kérte fel az együttműködésre. A KRQ Communications feladata lesz a márka teljes körű marketingkommunikációs stratégiájának kialakítása és operatív megvalósítása, ide értve a médiavásárlást, a rendezvények szervezését, a PR-kampányokat, illetve a social média aktivitások összehangolását. A Jono Yogo eddig még nem dolgozott állandó ügynökséggel, a marketing folyamatok támogatását külső szakértők látták el.

jonoyogo1

A Jono Yogo jelenleg négy üzlettel rendelkezik a legnagyobb budapesti plazákban, de a külföldi befektető ötlete nyomán létrejött hazai vállalkozás az expanziót tervezi. A Magyar Franchise Szövetséggel együttműködésben megkezdték kidolgozni a franchise stratégiájukat, amit az országos terjeszkedés kulcsának látnak. A tulajdonosok elsősorban vidéki plazákban keresnek üzleti partnereket.

A brand célcsoportja a 14-29 év közötti trendkövető és egészségtudatos fővárosi nők, akiket egyedi kommunikációs aktivitásokkal kívánnak megszólítani. A kampány indításaként a két éves születésnapját ünneplő márka rendhagyó divatbemutató keretében mutatta be új kínálatát az Allee-ban.

jonoyogo2

A Jono Yogo 41 féle joghurt ízt és 63 féle toppingot kínál a nagymama receptje alapján készült ostyától a somlói galuskáig és a Duna-kavicsig, de létezik cukorbetegek által fogyasztható változat is. A frozen yogurt a fagylaltok családjába tartozó finomság, a Jono Yogo kizárólag élőflórás magyar joghurtból és magyar tejből készül, kézműves jellegű munkafolyamat során, cukrászok által.
(BrandTrend)