Kategória: Képes hír és Ügynökség.

Az új kommunikációs stratégiai irány kialakításán az olajtársaság vezető ügynökségével, az Ogilvy & Mather Budapesttel tavaly ősszel kezdett együtt dolgozni. A felkérés szerint a filmmel az ügynökség a MOL-csoport kutatás-kitermelés üzletágának alaposabb megismertetését, valamint a potenciális partnerek, befektetők, illetve munkatársak tájékoztatását segíti elő.

„Szeretnénk megmutatni, hogy vonzó és stabil munkáltatóvá tudtunk válni, felelős vállalatként működünk, és az ország infrastrukturális fejlesztéseiből is kivesszük a részünket. Pakisztánban, az olajipari vállalatok közül elsőként alkalmaztunk szakértői szinten, műszaki területen is nőket. CSR tevékenységünk részeként többek között lehetővé tesszük a szerény körülmények között élők szemvizsgálatát, egyik legnagyobb vállalásunk pedig a Khushal Garh híd építésének jelentős támogatása volt” – mondta el Janky Gyöngyi, a MOL-csoport Média és Kommunikációs vezetője.

Az Ogilvy & Mather 2014-ben egy tender folyamat eredményeként került be a MOL-csoporttal együttműködő három lead-ügynökség közé. Az O&M a márkaőr szerepét kapta. Az ügynökség már korábban is dolgozott a MOL-csoporttal a Freshhh és az Uppp szimulációs játék, valamint a Growww frissdiplomás program kommunikációjában, ezen felül imázs hirdetések elkészítésében is. A mostani együttműködés keretében az ügynökség a Pakisztánban 1999 óta jelen lévő MOL ott eltöltött 15 évének eredményeit mutatja be, a filmet 2014 novemberében forgatták.

„Ez a megbízás különleges volt, hiszen csak a témát és az elérni kívánt célokat ismertük, a forgatás pontos részleteit nem. Valójában mindent ott, helyben kellett kiválasztani és eldönteni a stáb megérkezése után” – mondta el Sályi Réka, az Ogilvy & Mather-t is magába foglaló magyarországi Geometry Global cégcsoport ügyvezetője.

Benesch Ferenc, az ügynökség kreatív igazgatója azt emelte ki, hogy a pakisztáni alkalmazottak, akikkel a forgatáson együtt dolgoztak, vendégszeretők és kedvesek voltak, és valóban hálásak a MOL-nak az ottani vállalatáért, szeretnek ott dolgozni. „Nyugodtan mondhatom, hogy az elkészült anyag dokumentum jellegű, hiszen mindazt, ami a filmben elhangzik, az interjúalanyok őszintén mondták, ezeket a mondatokat nem fogalmaztuk meg előre. A nyilatkozó nők valóban kivételezettnek érzik magukat amiatt, hogy a Pakisztánban szokásos normákkal ellentétben alkalmazzák őket és igényt tartanak a szaktudásukra az olajiparban.”
(BrandTrend)