A 2016. február 10-én, a MOM Kulturális Központban megrendezésre kerülő 3. Nemzetközi Sportmenedzsment Konferencia a sport üzleti kérdéseivel foglalkozó, szakmai találkozó. Egy olyan platform, ahol a sportipar alakítói megbeszélik a mindennapokat, a jövőt érintő kérdéseket és a legfontosabb szakmai trendeket.
A rendezvény idén a SPORTMÉDIÁVAL foglalkozik.
Korábban a sport szereplőinek nagyobb érdeke fűződött ahhoz, hogy képernyőre kerüljenek, mintsem a műsorszolgáltatónak, hogy megszerezze a közvetítés jogát. Ma már néhány sportág esetében az értékesített vagyoni értékű jogok – köztük a közvetítési- és egyéb médiajogok – komoly súllyal szerepelnek. A rendezvény az alábbi témaköröket fogja át:
- Melyek a legértékesebb sportmédia jogok?
- Melyek a legfontosabb innovációs trendek a sportmédia-tartalom előállítás terén?
- A tartalomszolgáltatók mekkora összegeket költenek a nagy sportesemények közvetítési jogainak megvásárlására?
- Mekkora (reklám) bevétel realizálható egy-egy jelentősebb sporttartalom sugárzása kapcsán?
- Milyen kreatív ötletek vannak arra vonatkozóan, hogy hogyan lehet egy sportolót, csapatot sikeresen médiaképessé tenni?
(BrandTrend)