Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

Korábbi kutatások szerint a lakosság 10%-ának van valamilyen mértékű halláscsökkenése, de az érintetteknek csupán a 10-25%-a fordul hallásspecialistához, és kezelteti a problémáját valamilyen formában. Az Amplifon edukatív kommunikációjának célja ezért – a márkaismertség tovább növelése és a márka iránti lojalitás megszilárdítása mellett – az 55 év feletti magyar lakosság életminőségének javítása. Mert, ha valaki nem lát, akkor nem is kérdés, hogy szemüveget visel. De miért nem evidens, hogyha valaki nem hall jól, annak hallókészüléket kellene hordani?

Dr. Karosi Tamás

„Sokféle szűrésen vesznek részt a magyarországi lakosok. Nagyon helyesen eljárnak tüdőszűrésre, rákszűrésre, próbálják megelőzni a bajt. De mi a helyzet, ha a hallásunkról vagy éppen a fogunkról van szó? Ugyanolyan gyakran keressük fel megelőzési céllal a megfelelő egészségügyi központot, vagy csak akkor megyünk, ha valami akut problémánk van?” – teszi fel a költői kérdést Dr. Karosi Tamás fül-orr-gégész, egyetemi docens, főosztályvezető.

Magyarországon már több mint 77 Amplifon Hallásközpontban várják az audiológusok ingyenes hallásvizsgálatra a pácienseket – a várakozás elkerülése miatt, előre egyeztetett időpontokban. Aki ezután a világ legnagyobb hallókészülék-kereskedőjének valamelyik termékét választja, az élete végéig számíthat a térítésmentes kontroll vizsgálatokra és hallókészülék beállításokra.

Az olasz-brit márka hazai leányvállalatának figyelemfelkeltő kampánya október végéig tart, fókuszban nyomtatott sajtós és rádiós megjelenésekkel.