Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

A Mediator 2016 óta dolgozik a szervezetnek, a korábbi médiavásárlási tevékenység bővült a 2020 őszén leadott sikeres ajánlatát követően további feladatokkal, így a frissen elindult SZJA 1%-os kampányban az ügynökség nemcsak a kreatív koncepcióért és -tervezésért felel, de hozzá tartozik a digitális fejlesztés, illetve az online kampányok médiatervezési és -vásárlási feladatainak egy része is.

A kampány célja, hogy felhívja az emberek figyelmét a Magyar Katolikus Egyház szolgálatainak fontosságára, és arra buzdítsa őket, hogy személyi jövedelemadójuk egyházi 1%-ával a katolikus egyházat támogassák.

A Magyar Katolikus Egyház szolgálatain keresztül ezekben a rendkívüli időkben is a rászorulók mellett áll, reményt adva számukra, megerősítve őket az Isteni Gondviselésbe vetett hitükben” – mutatott rá a kampány kulcsüzenetére Fritzné Tőkés Éva. Az MKPK sajtóreferense hozzátette: „az egyház lelki közösséget adva jelen van a családok boldog pillanataiban, emellett segíti őket életük nehézségeiben is. Intézményeiben a keresztény értékek szerint végezi oktató és nevelő munkáját, valamint karitatív tevékenységei során gondoskodik idős és beteg testvéreinkről”. Ezek a szolgálatok jelennek meg a kampány kreatív anyagain, amelynek alapját a Magyar Katolikus Egyház saját, hívő tagjai körében készült fotói képezik.

A kampány részeként készült egy microsite (www.egyszazalek.katolikus.hu), illetve közterületi, print, social media hirdetések és digitális kampány, valamint húsvéti Viber matricacsomag is segíti az MKPK üzenetének célba jutását – ezek kreatív kivitelezése a Mediator feladata volt.

Egy egyházi kampány minden esetben jelentős kihívás egy ügynökségnek, hiszen itt más típusú kommunikációs felfogás és sokkal inkább érzékenyítő megoldások szükségesek, mint a piaci márkák esetében” – nyilatkozta a feladatról Tárkányi Szabolcs, a Mediator kreatívigazgatója. „Az üzenetek alapját természetesen az egyházi tanítások és azok az értékek képezik, amelyeket a Katolikus Egyház napjainkban is képvisel, de ezeket úgy kell megfogalmazni, hogy azok egyszerre bírjanak jelentéssel a vallás iránt elkötelezettek, illetve a témában kevéssé tájékozottak felé” – tette hozzá.

Az adott év kreatívjának kiválasztása során nagyon sok szempontot kellett figyelembe venni, ezek közül az egyik, hogy tapasztalataink alapján a szolgálatainkat bemutató fotók mindig közelebb viszik a témát a közönséghez. A Mediator által beadott terv ennek az elképzelésnek is megfelelt” – fogalmazta meg az MKPK Sajtószolgálatának vezetője, hogy miért az ügynökségre esett a választásuk. Fritzné Tőkés Éva szerint a több évre visszanyúló sikeres együttműködés is biztosította az MKPK-t arról, hogy a Mediator pozitív hozzáállásával idén is sikeres kampányt tudnak közösen megvalósítani. „Kiemelten fontos, hogy felhívjuk a társadalom tagjainak figyelmét erre lehetőségre, melyen keresztül hozzájárulhatnak ahhoz, hogy szolgálatainkkal segíteni tudjuk a családokat, beteg és rászoruló testvéreinket” – tette hozzá.