Az alkohol-márka is bekapcsolódott a vendéglátóhelyek megmentésére indított országos akcióba. Egyedi kezdeményezéssel próbálnak segíteni, támogatást nyújtani a bezárások miatt nehézséggel küszködő, biztos anyagi jövedelem nélkül maradt iparági dolgozókon.
„A Jägermeister világa szorosan kapcsolódik az éjszakai élethez. Amikor kiderült, hogy újra bezárnak a pubok, szórakozóhelyek a márka azonnal elkezdett gondolkodni, hogyan tudna segíteni a számára nagyon fontos pultos, bártender közösségen. Ezért indítja el a „Keep the Night Alive” elnevezésű kezdeményezését. Nagyon fontos számunkra, hogy a fogyasztóinknak is valami különlegest nyújtsunk, így jött az a gondolat, hogy underground művészek által tervezett címkék kerüljenek a limitált kiadású palackokra. A grafikák tervezésénél az alkotók szinte teljes szabadságot kaptak” – mondta Becs József, a Jägermeister márkamenedzsere.
A hétféle, elismert underground művész által tervezett címkét hordó palack december 18-tól került forgalomba.
A tervezésre felkért művészek:
- Fork Imre
- Kiss-Benedek Kristóf a.k.a Kisjustk
- Brunkszkó László a.k.a NikonOne
- Pápay Fanny
- Bálint Bianka a.k.a Bianicon
- Labrosse Daniel
- Kóka Barbara a.k.a Miss KK
Az egyedi tervezésű Jägermeisterekből összesen 10.000 db készül, és minden eladott üveg után 2.000 Ft-ot fordít a márka az éjszakai élet megsegítésére. A fogyasztók nevezései közül kerülnek ki azok a vendéglátóhelyek, amelynek dolgozói támogatást kapnak.
Jägermeister Urban Gallery
A művészek által tervezett Jägermeisterek nemcsak az online térben és a boltok polcain jelennek meg, hanem néhány, a márkához köthető bár kirakatában is megtekinthetők lesznek. A kirakatokban egyesével lesznek kihelyezve a limitált széria darabjai, mindegyik az alkotója által tervezett installációban elhelyezve.