Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

Számít a történeted címmel indított kampányt a Nyitottak vagyunk nonprofit szervezet több médiacéggel együttműködésben. Az országos médiaösszefogás célja, hogy megmutassák, a körülöttünk élők és alkotók közössége sokkal sokszínűbb, mint ahogy a legtöbben gondolnák. A kampányban olyan médiapartnerek vesznek részt és osztják meg a történeteket, mint a Forbes, a szeretlekmagyarország.hu, a Marquard Médiától az evamagazin.hu és az InStyle, a Ringier Axel Springer portfóliójából a Glamour, a Kiskegyed és a noizz.hu. Csatlakozott a dívány.hu, a hvg.hu, a Kreatív.hu, az RTL Magyarország, a Humen Magazin, illetve a Comedy Central, az MTV, a Paramount Channel és a Spike tévécsatornák üzemeltetője a ViacomCBS.

Várják olyan cégek, szervezetek csatlakozását is, melyek saját körükben, kollégáik között kezdenek a történetek gyűjtésébe. Ez fontos lépés lehet a nyitott, befogadó szervezeti kultúra fenntartásában és megteremtésében, különösen olyan helyzetben, amikor sokan hónapokig nem tudnak személyesen találkozni egymással. Céljuk megmutatni, hogy a diverzitás érték, ugyanis a sokszínű és befogadó szervezetek jobban teljesítenek üzletileg, dolgozóik boldogabbak, könnyebben alkalmaznak friss tehetségeket, valamint kreatívabbak és innovatívabbak.

A kampányt támogatói oldalról olyan cégek támogatják a megvalósulásban, mint a Publicis Group kreatív, valamint kommunikációs oldalról a FleishmanHillard Café.

Olyanok jelentkezését várják az év végéig tartó kampányban a weboldalukon, akik saját bőrükön is megtapasztalták az előítéleteket nemi identitásuk, szexuális orientációjuk, etnikai hovatartozásuk, fogyatékosságuk, vagy más tényezők miatt. Ezek a történetek és eredmények érkezhetnek az üzleti élet, a sport, a kultúra, vagy a tudomány területéről. A lényeg, hogy az is elmondható legyen, milyen hatással volt az a közösségre.

Számít, hogyan megyünk át ezen az időszakon és milyen új világot alkotunk közösen – mondta Miklós Melinda, a Nyitottak vagyunk ügyvezetője.Fontos megmutatnunk, hogy sokkal sokszínűbb az a közösség, amely itt él és alkot, mint az eddig látszott. Számos kutatás foglalkozott már azzal, hogy azok, akik valamilyen szempontból kisebbségi csoporthoz tartoznak, vagy hátrányosabb helyzetben vannak, kevésbé láthatóak, az ő eredményeik, sikereik kevesebb visszhangot kapnak az élet minden területén. Ezzel a kampánnyal nekik szeretnénk hangot adni. Hisszük, hogy ezzel sokaknak reményt adunk, egyúttal pedig szembeszállunk az előítéletekkel.

A Számít a történeted kampányt Farkas Franciska színésznő, roma aktivista nyitotta meg kisfilmjével. A történeteket már várják a https://nyitottakvagyunk.hu/hu/szamitatorteneted/ oldalon. Szintén a Nyitottak vagyunk honlapján, valamint a kampányban résztvevő médiapartnerek felületein olvashatják majd a beérkezett, inspiráló történeteket.