Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

„Amikor kidolgoztuk az Apró örömök platformot és összeállítottuk az egész éves tervet, nem tudhattuk, hogy beüt a vírus. A karantén és az új hétköznapok viszont épp arra tanítanak, amiről a kampány szól: tudjunk örülni az apró dolgoknak. Amikor sikerül megsütni egy kenyeret, vagy, hogy milyen boldog a kutyád, mikor hazaérsz a boltból. Az tehát nem volt kérdés, hogy a márkakommunikáció összeilleszthető a víruskommunikációval, azt viszont nem akartuk, hogy a fogyasztók egy reaktív megmozdulással találkozzanak. Ezért először elindítottuk a kampányt, aminek ez a film egy plusz eleme. Érdekesség, hogy tényleg az egész Medve csapat szerepel benne, a répcelaki gyár dolgozóitól kezdve, a HPS-es kollégákon át, egészen a Medve brand manageréig, sőt még a marketingigazgató is. Május közepétől pedig kapható lesz az új limitált csomagolás, amivel szintén az apró örömöket erősítjük” – mondta Kenczler Marci, a HPS Communication kreatívigazgatója.

„A Medve már 90 éve jelent biztos pontot a magyarok mindennapjaiban: a hűtőből kör alakban kiguruló háromszög alakú kockasajt mosolyt csal az arcunkra. Egy ilyen nehéz időszakban különösen fontos, hogy a márka a fogyasztói mellett álljon és segítsen meglátni a mindennapi apró örömöket” – mondta el Szalay Rita, a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt. marketingigazgatója.

Alkotók: 

Megbízó: Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt.

Kajdon Attila – Vezérigazgató

Szalay Rita – Marketingigazgató

Kohánszky Tamás – Brand Manager

Weinmann Luisa – Junior Brand Manager

Reklámügynökség: HPS Communication

Creative Director: Vekkel Laci, Kenczler Marci

Senior Art Director: Juhász Péter

Senior Copywriter: Marosvölgyi Rita

Art Director: Csabai Dalma

Client Service Director: Bálint Fruzsi

Account Director: Ladiszlai Réka

Senior Account Manager: Fodor Veronika

Rendező, producer: Mlinarics Máté

Vágó / VFX: Simon ‘Appache’ Tomi

Social media manager: Cseh Ildikó

Médiaügynökség: Mediacom