Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

A BrandFestival első napján hirdették ki az idei BrandExcellence győzteseket. A kiválósági díj objektív mérőszámok alapján ismeri el egy-egy márka esetében a marketing hozzáadott értékét, valamint az ezzel szorosan összefüggő piaci növekedést. A BrandExcellence-Díj a BrandFestival és Superbrands-szel együttműködő Brand Content Kft. közös kezdeményezése.

Dr. Berkes Péter, a BrandFestival szakmai vezetője„A BrandExcellence díj beleillik a rendezvény demokratikus-konferenciamodell felfogásába. Szükségét éreztük egy olyan díj létrehozásának, ahol nem egy szűk körű, tekintélyes szakemberekből álló bírálóbizottság, hanem a fogyasztók értékítélete jelenik meg hangsúlyosan. A vásárlói véleményklíma ismeretében egy sokkal mélyebb képet tudunk kialakítani a márkakiválóságról, mintsem hogy kizárólag csak egy zsűri pontozása adná a sorrendet. Ezért gondolom azt, hogy a BrandExcellence-díj egy valós, átfogó képet ad a fogyasztói elvárásokról.”

A múlt évhez hasonlóan idén is az FMCG, OTC és pénzügyi szektor szereplői közül kerülnek ki a győztes brandek. A zsűri ezúttal is kiosztotta az Online BrandExcellence Díjat a digitális márkaépítésben kiemelkedő teljesítményt nyújtó vállalkozásnak.

„A tudatos márkaépítés a mai üzleti világban a versenyelőny kialakításának egyik legfőbb eleme. A BrandExcellence-Díj célja az elismerés mellett a tudatos márkaépítés díjazása, melynek hátterében a „kiválóság” fogalmának legfrissebb értelmezése áll. Egy olyan szakmai díjról van szó, ami a fogyasztói véleményt és a pénzügyi eredményességet tekinti elsődlegesnek” – hangsúlyozta Dr. László Géza a Netvestor Kft. ügyvezető igazgatója, zsűritag.

A díjazotttak:

360° BrandExcellence díj:

  • Pénzügyi szektor: OTP BANK
  • OTC: Neo Citran
  • FMCG: Pepsi

Online BrandExcellence díj:

Allianz Biztosító