Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

A kreatív koncepció kidolgozásánál fontos szempont volt, hogy a felhasználók által már megismert grafikai elemek keljenek életre mind az online display hirdetéseken, mind a TVC-kben. A márkaismertség növelése mellett erőteljes sales fókuszú üzenetrendszer megalkotása volt a feladat. A klisék elkerülése érdekében az ügynökség diszruptív módon közelítette meg az árkommunikációt.

„A CHERRISK figurája, Emma kedves lány. Egészen addig, amíg nem biztosítási árakról van szó. Akkor nem ismer tréfát. Egy taktikai üzenetet átadni sokféleképpen lehet, a legcélravezetőbb azonban, ha egyszerűek és hihetetlenül direktek vagyunk. De, hogyan kerüljük el a közhelyes megoldásokat? Válasszuk a túlzást, válasszuk a meglepőt! Mi ezt tettük, amikor láncfűrészt adtunk Emma kezébe és férfivá torzítottuk a hangját” – meséli Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója.

CHR_19

Lassan egy hónapja a nézők már TV-ben is láthatják Emmát, a CHERRISK virtuális asszisztensét, amint egy napfényes strandon vagy éppen egy madárcsicsergős kertben ránt fejszét és láncfűrészt, hogy „megfésülje” a magas biztosítási árakat. A meghökkentő és figyelemfelkeltő megoldások nem állnak távol a biztosítási platform stílusától.

„A CHERRISK filozófiája azon alapul, hogy a biztosítás egy jó dolog, csak jól kell tudni csinálni. Feltérképeztük a piacot és megalkottuk azokat a módszereket, melyekkel az általános, hétköznapi igényekre szabott biztosítások árait igenis alacsonyan tudjuk tartani, jutalékok nélkül mindenki számára elérhető módon tudjuk gyorsan és egyszerűen elérhetővé tenni. Ez az innovatív személet tükröződik a legújabb kampányunkban is” – tette hozzá Kurtisz Krisztián, a CHERRISK ügyvezetője.