Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

A kampány kiinduló gondolata a közlekedéspszichológia egyik alapvető tézise, miszerint az emberek a személyiségüknek megfelelően vesznek részt a közlekedésben. A balesetek elkerülését általában az ún. defenzív vezetési szemléletnek köszönhetjük, aki ebben a felfogásban vezet, nem csak önmagát, de a többi közlekedő testi épségét is óvja. Minél többen közlekednek így az utakon, annál biztonságosabbá tehetjük a közlekedést Magyarországon, a Groupama Biztosító pedig ennek elősegítését tűzte ki célként.

Groupama_0507_full-9335

A többszörös magyar bajnok MOL-PICK SZEGED kézilabdacsapatának három sztárja vállalta, hogy a fenti célokat kitűző figyelemfelkeltő kampány mellé állnak. Jonas Källman, Stefán Rafn Sigurmannsson és Nagy Martin különleges és látványos vezetéstechnikai megmérettetésen vettek részt, hogy még inkább ráirányítsák a figyelmet arra, hogy ha csapatjátékosként viselkedünk az utakon, akkor számos baleset megelőzhető. Az eseményen többek közt arra is választ kerestek, hogy van-e egyértelmű hasonlóság a játékosoknak a csapatban, illetve a sportpályán betöltött szerepe és a vezetési technikájuk közt.

A Groupama Biztosító az edukációs rendezvényét megelőzően egy országos felmérést készített a magyarok vezetési stílusáról. Az 1000 fő megkérdezésével zajló kutatásból kiderült, betartjuk-e a javasolt követési távolságot, levillogjuk-e az autópályán a gyors sávban előttünk haladókat vagy, hogy hogyan viselkedünk közlekedési dugóban? Az eredmény csak „félig” megnyugtató: a magyarok 51%-a tekinthető együttműködőnek az utakon.

A Groupama Biztosító social media oldalain egész májusban folytatódik a defenzív vezetést népszerűsítő aktivitás. A sportolók videókban üzennek a biztonságos közlekedéssel kapcsolatban, tippeket adnak a balesetek elkerüléséhez, sőt a követők között vezetéstechnikai tréninget is sorsol ki a biztosító.

A Groupama Biztosító a kampány keretében közzétette Vezetési Stílustesztjét is, amely kitöltésével és értékelésével bárki megtudhatja magáról, hogy mennyire számít csapatjátékosnak az utakon, illetve, hogy érdemes-e valamiben még fejlődnie a balesetek elkerülése érdekében.

Kampánystáb

 

Megbízói oldal

  • Megbízó: Groupama Biztosító
  • Kommunikációs főosztályvezető: Bíró Szilvia
  • Kommunikációs osztályvezető: Baranyi László
  • Kampánymenedzserek: Hirmanné Czakói Andrea, Hanka Nóra

Ügynökségek

  • PR ügynökség: Café PR
    • Ügyfélkapcsolati igazgató: Nagy Tamás
    • Kampányteam: Juhász Fanni, Horváth-Bors Bettina, Budai Lotti
  • Online ügynökség: Greenroom
    • Group account director: Pétercsák Petra
    • Account manager: Jungvirt Tamás
    • Creative group head: Kováts Gergely
    • Copywriter: Raj Dániel