Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

Idén tavasszal indította el a Mizse természetes ásványvíz kampányát, amellyel a családok ásványvizeként kívánja pozícionálni magát. A „Mizse, a család vizse” szlogent elsőként a TV-nézők ismerhették meg, majd a palackokra is felkerült. A kampány kiegészítéseként létrejött a mizseviz.hu oldal. Ide májustól olyan, a háztartásvezetést megkönnyítő praktikák és gyors, egyszerű receptek kerülnek fel, amelyekkel időt spórolhatnak a túlterhelt családanyák és -apák.

A PR-kampányt annak a reprezentatív kutatásnak eredménye ihlette, amely felszínre hozta a mai magyar családok jellemző problémáit, kihívásait. Eszerint hétköznaponként a válaszadók fele maximum két órát tud kötetlenül eltölteni gyermekeivel, amit a többség kevésnek érez. Ez az időtartam átgondolt tervezéssel, a feladatok megosztásával és egyszerűsítésével növelhető lenne – ebben segítenek a Mizse tippjei.

A kampány első felében főzést, rendrakást és takarítást megkönnyítő ötletek várhatók, majd az így felszabadult idő eltöltésében fog segíteni a hazai ásványvízcég, családi programokkal és nyereményjátékokkal.