Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

A Budapest Bank idei márkakommunikációs aktivitásának fókuszába a környezeti fenntarthatóságot állítja, és ennek jegyében integrált kampányt indít.

A gördülékenység, mint a márka egyik alapértéke évek óta beépült a hiteleket népszerűsítő termékfókuszú kampányokba. Ugyanakkor a Budapest Bank márka missziója, miszerint hozzájárul az ügyfelei számára fontos dolgokhoz, elsősorban a közösségi médiában jelent meg eddig. Erre jó példa a tavalyi Álmodók pályázat, amely álmuk megvalósításával lepte meg a pénzintézet ügyfeleit. Ennek folytatásaként a Budapest Bank a most induló Jövőért Álmodók kampányával egy mindenki számára fontos ügy, a környezeti fenntarthatóság mellé áll, és a WWF Magyarországgal együttműködve felméri saját ökológiai lábnyomát, emellett „zöld” pályázatot hirdet, valamint új, „zöld szolgáltatásokkal” is megjelenik a piacon.

A pénzintézet egy epikus, szívhez szóló online reklámfilmmel hívja fel a figyelmet az ügy fontosságára. A reklámfilm Magyarország első zéró emissziós mozi reklám vetítésével debütált a Budapest Bank munkatársai körében, amihez ők maguk termelték meg az energiát. A nagyközönség április 23-tól a mozikban, majd a közösségi médiában találkozhat a reklámfilmmel. Az alkotók a filmben egy banki munkatárs történetén keresztül hívják fel a figyelmet a környezettudatosságra úgy, hogy abban a szerelem és az emberi kapcsolatok játszanak fontos szerepet.

„Odafigyelünk az ügyfeleinkre és fontos számunkra, hogy hosszú távon képesek legyünk magas színvonalú ügyfélélményt biztosítani. Ehhez köthetően a pénzügyek intézésén túl az élet egyéb fontos területén is szeretnénk építően támogatni őket. A környezetvédelem mára megkerülhetetlen ügy, és a Budapest Banknál azon leszünk, hogy ügyfeleink partnerként számíthassanak ránk ebben is” – mondta Tengerdi Laura, a Budapest Bank marketingkommunikációs és ügyfélélmény vezetője.

Már várja a Budapest Bank az innovatív ötleteket a Jövőért Álmodók pályázatára, amelyet magánszemélyek, civil szervezetek és vállalkozások részére hirdetett meg. A pályázat célja, hogy olyan ötleteket, álmokat váltson valóra, amelyek valós környezeti problémákra nyújtanak érdemi megoldásokat. A bank két kategóriában, a szakmai zsűri értékelése és a közönség online szavazatai alapján ítél oda 1-1 millió forintot két pályázat megvalósítására. A kiírásra 2019. június 19-ig lehet online jelentkezni itt: https://jovoertalmodok.hu/.

 

A Budapest Bank új „ökoszolgáltatásokkal” is bővíti kínálatát a lakosság környezetvédelmi beruházásainak támogatása érdekében. Új konstrukcióit otthonok energetikai korszerűsítésére lehet igénybe venni. Emellett a bank áprilisban indította új „zöld” autófinanszírozási megoldását, amely az alacsonyabb környezetterhelésű gépjárművek vásárlásához kedvezményes finanszírozást biztosít magánszemélyek és vállalkozások számára. Nem mellékesen az autóhitel-igénylés is papírmentes, környezetbarát, online alapú.