Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

A vállalat elkötelezett a kiváló minőség, a kutatás és az innováció iránt, amely tökéletes összhangban áll a gasztronómia világának csúcsával. Ennek jegyében működik együtt a Lavazza a világ vezető séfjeivel, többek között Ferran Adriá-val, Jock Zonfrillóval, Lionel Giraud-val és Massimo Botturával Olaszországtól kezdve, Spanyolországon és Ausztrálián át Franciaországig.

Elsőként a spanyol Ferran Adriá működött együtt a Lavazzával. A 2002-ben kezdődött közös munka gyümölcse az Èspesso, a világ első szilárd kávéja volt. A legújabb együttműködés a Coffee Sapiens, amely Ferran Adrià Bullipedia elnevezésű projektjének keretében megvalósuló, a nyugati ínyenc konyhának szentelt enciklopédiához járult hozzá. A Lavazza ezen kívül még egy új ízfilozófia megalkotásában is együttműködött a spanyol innovátorral. Ez az elfogyasztás egy új módja, amely a fogások informális megosztásán alapul, és a Lavazza Nuvola elnevezésű központjában található ikonikus CONDIVIDERE étterem kezdeményezése.

A Lavazza kulináris nagyköveteinek legújabb tagja az ausztrál Jock Zonfrillo, az Adelaide-i Orana étterem (2018-ban az év étterme volt a Gourmet Traveller szerint) és a Bistro Blackwood tulajdonosa.  Jock szenvedéllyel mutatja be, hogyan lehet felhasználni a kávébabot a leglátványosabb fogások elkészítéséhez. Zonfrillo számára a kávét a keserűsége teszi receptjei egyik fő alapanyagává.

Coffee&Oil

Lionel Giraud, a híres Narbonne-i “La Table Saint-Crescent” séfjének köszönhető egy erős és teljesen új ízvilág(?), a „Lionel Giraud Lavazza olívaolaj kávéval” megalkotása, amely organikus, 100%-os olívaolaj és a Lavazza hidegen főzött kávéjának kombinációja. A recept szélesíti/bővíti az olívaolaj alkalmazásának a körét, követve a jelenlegi ízesítési trendeket, amelyekben a kávét új étel- és italkategóriák kialakítására alkalmazzák, például az alkoholos italok (sör, whisky, tequila), valamint cukrászati termékek, mint pl. a gumicukor területén.

Olaszországba érkezve az együttműködő séfek listája olyan nevekkel bővül, mint Davide Oldani, Carlo Cracco, Norbert Niederkofler, Loretta Fanella, Alfredo Russo, Pietro Leemann, vagy a világ egyik leghíresebb séfje, Massimo Bottura, aki a Lavazza márkanagykövete 2013 óta. A három Michelin-csillaggal rendelkező, világszerte elismert séf rendszeresen megosztja kreatív elképzeléseit a Lavazzával, hogy új módszereket teremtsen a kávé megértésére és új szemléletmódot alakítson ki a minőség, az innováció és a kiválóság terén.

Az eredeti Lavazza Training Center 1979-es megalapításakor a vállalat kísérleti részlege is elindult. A csoport működésének eredményei közé tartozott például a „I Piaceri del Caffè” vagyis „A kávé élvezete” elnevezésű receptgyűjtemény. Az ételekkel való kísérletezés 1996-ban indult, amikor a vállalat kapcsolatba került a Slow Food szervezettel, majd együttműködött a szervezet által alapított pollenzói Gasztronómiai Egyetemmel, az első élelmiszerrel és gasztronómiával foglalkozó intézménnyel.
(BrandTrend)