Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

Január közepével indult a Cornexi új termékportfóliója, a HCN, azaz a hozzáadott cukor nélküli termékek bevezető kampánya. A termékcsalád első tagjaival az instant zabkásák között találkozhattunk, ezek sikerén felbuzdulva bővítette ki a magyar márka HCN termékeinek palettáját gabonapelyhekkel, valamint müzli- és zabszeletekkel.

Cornexi_sajto_Labowsky

A kampányt a Labowsky kreatív ügynökség jegyzi, és a hozzáadott cukor nélküliségre helyezi a hangsúlyt, felhívva a figyelmet egy egészségtudatosabb táplálkozás alternatíváira.

A kampány citylight és print megjelenésekkel indult, YouTube pre-roll videóval folytatódik.

Alkotók listája
Megbízói oldal: Cornexi Kft.

Ügyvezető igazgató: Bozsó Tibor

Kereskedelmi manager: Czimer Szőke Imola

Kreatív ügynökség: Labowsky Kft.

Kreatívigazgató: Kismarty-Lechner Balázs

Account: Madarassy Dóra

Head of art: Temesi Zsolt

Copywriter: Weil Liza, Kulcsár Zsuzsanna

Grafikus: Csikós Péter

3D Artist: Sütő András

Online média: Szalóky Csaba

Produkció:

Rendező / Operatőr: Makláry Máté

Food stylist: Adorján Éva

(BrandTrend)